marius paulsen Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 det vil vel ikke være første gang noen har trekt et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 nei det er det sikkert ikke...men de er verdt mer enn 5 så får jeg ikke mer for de så er det hylle mat..hehe jeg mener også at 6 er for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 6500kr tar de på dagen. send sms på 97717581 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 mye skal du kreve æ? koster 8k ett eller annet nye fra forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 hva jeg skal ha for det ?det er min egen sak eller hva ,og disse er nye ikke brukt bare pakket ut og sett på?så det taper seg ikke mye i pris av den grund....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth87 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 passer bremsene til e46 coupe da? 2001mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 hva jeg skal ha for det ?det er min egen sak eller hva ,og disse er nye ikke brukt bare pakket ut og sett på?så det taper seg ikke mye i pris av den grund....... Da vil jeg påstå at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen, om du kjøper noe for og se på for så og selge vidre, da ville jeg heller dratt til forhandler for og se på dem. om det ble endring i prosjektplanene er det en annen ting, nei taper seg ikke mye i pris, om man treffer den rette, men da tror jeg du kan vente en fin stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 det er fint du tenker på meg.men når du snakker ned på meg uten å ha møt meg så vil jeg ha meg frabett slike komentarer på min salgs tråd når du ikke skal ha det jeg selger...LES REGLA ha en fin kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 hva jeg skal ha for det ?det er min egen sak eller hva ,og disse er nye ikke brukt bare pakket ut og sett på?så det taper seg ikke mye i pris av den grund....... Da vil jeg påstå at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen, om du kjøper noe for og se på for så og selge vidre, da ville jeg heller dratt til forhandler for og se på dem. om det ble endring i prosjektplanene er det en annen ting, nei taper seg ikke mye i pris, om man treffer den rette, men da tror jeg du kan vente en fin stund Det er vel ikke første gangen i bilhistorien at noen ombestemmer seg i henhold til bilbygging. Å slenge ut en kommentar om at vedkommende ikke er den skarpeste kniven i skuffen fordi han har endret mening tilsier vel heller at du sto jævlig nært når det smalt. (når de oppfant kruttet) Tog du han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 skal sitere meg selv, lærte på skolen og lese hele oppgaven før jeg svarte, her bør noen lese hele inlegget, seller sier han kjøpte bremsene for og se på de, om dere leste alt sier jeg... "om det ble endring i prosjektplanene er det en annen ting, nei taper seg ikke mye i pris, om man treffer den rette, men da tror jeg du kan vente en fin stund" beklager om det kom feil ut, det var ikke meningen, men trodde du kjøpte bremsene av den ene grunn at du skulle se på dem, slik jeg forstod det, sorry meg. Skjer hele tiden at planene forandrer seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 oki opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå