gjeewaytee Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Vært på Geilo i helgen? jeg har bla vært der ja. nærmere bestemt dagali. utdrikningslag for en kompis som bor i notodden ellers ang å tipse politiet om denne saken så printer jeg ut bildene og går rett på lensmannskontoret med de tenkte jeg
gjeewaytee Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 da er jeg snart på vei for å kjøpe fotopapir. alle 3 bildene skal printes ut og gies til purken så får de ta det derfra
knut_olestad Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Syke mennesker! Og dette er nok av de godt voksne som syter over ungdommens kjøring.. Tragisk!
Hansh Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 sier bare: post.hordaland@politiet.no Det der er så idiotisk og farlig at de fortjener å bli straffet. At folk kan ha absolutt ingen fantasi P.s Ville helst ikke brukt link til denne tråden om du bestemmer deg for å så gi tips. Tror ikke at onkel blå er noe kjekt å ha snokende rundt her inne hehe Det gjør de nok alt, i tillegg til at flere her gjerne har BMW som hobby og Politi som yrke. Bra bildene blir sendt inn!
S.Hafsmo Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 hehe, risky business det der. hadde den ramla av i en høyresving hadde jo motkommende trafikk fått den midt i øyet!
BreitBau Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Vært på Geilo i helgen? jeg har bla vært der ja. nærmere bestemt dagali. utdrikningslag for en kompis som bor i notodden Aaah.. Dagali Opplevelser Flyplassen blir brukt til me rart der borte.. De hadde før noen Bmwer der som de herja vilt med.. Og også en Mercedes 2,3 16v, men vet ikke om de har de lengre..
gjeewaytee Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 stemmer. det var bla en eldre bmw og noen andre hauger av biler som grisekjørte på stripa der mellom noen kjegler. endel av programmet på dagali opplevelser var at han som skal gifte seg fekk skulle få seg en luftetur han sent vil glemme. han ble satt inn i en supra med 440 hk på hjula og suste avgårde på stripa der. 200 kmt og full sving og tok kontra på kontra bortover i en helsikes fart. vanvittig kult å se på. mener det stod christian andersen på bilen her er noen bilder litt kult bilde synes jeg da og så gikk det galt tilslutt
gjeewaytee Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 da var bildene levert på os lennsmannskontor og jeg var i et lite avhør. de skulle umiddelbart ta tak i saken og takket så mye for bildene
M3cabriolet Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 da var bildene levert på os lennsmannskontor og jeg var i et lite avhør. de skulle umiddelbart ta tak i saken og takket så mye for bildene flink gutt! nå skal du se at du fikk en stjerne i boka hos lensmann og.
gjeewaytee Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 ja du kan no tro det ja. skulle gjerne hatt en stjerne hehe
Hansh Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Ser du har sendt bildene til ba og, ikke dumt! Bare synd diskusjonen ble så idiotisk.. http://www.ba.no/nyheter/article4353636.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå