Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

sitter strekt å vundere å kjøpe senke fjere til min e39 sedan,

Men har ikke lyst å senke den så mye.. pga mye vinter her i troms :D hadde en mazda før som va brøyte bil så..

Så da tenker jeg på 30/25 ala M-tech senking. BLir Eibach fjere vist..

men noen som har bilder av en e39 med slik senk?,,

og eventuelt ka dere mene om den senkinga og vinterbruk,,

Håper på mange bilder og svar,..

TAkk

Skrevet

Ingen som har senket e39 så "lite" ?? Vet litt rastlaus, men ska eg bestille tenkte eg sku gjøre det i kveld skjønne dere...

Skrevet

Jeg er enig i att du ikke bør senke mer enn det for å ha en bra vinterbil. Selv har jeg en med 60/40 senk og selvsenking etter 150000km. på fjærene. da subber det om det er litt mer en rim på veien og umulig å bevare plastdelene under.

Skrevet

Nice.. Men det ser nu mer ut en kun 15mm senk som duden på bmw her sa..

Snakka me en delesjefen i luleå, en man kjenne som smått. og han sa va 30-20 mm di senket... blir ikke klok av det her

Skrevet

I papiran mine står det bare m-tech, ikke noe om mm, beklager.

Men du må huske at E39 er høy som ett fjell originalt, så et 30mm

sett vil bli lite senk. Ville kjøpt justerbart om jeg hadd vært deg, så har du løst problemet en gang for alle :D

Skrevet

Hehe nei du... justerbart blir før dyrt.. har par år sia eg bytte dempere så..

Men har ikke lyst å senke den mye.. Vil førbedre litt veigreipet/egenskapan, samt få den litt laver.. ser finer. Før di fjern eg har e temmelig slitt.

og vil ha en bil som ikke blir brøyte bil t vintern.. før i tromsø har vi en del snø jah :D

Skrevet

har 30\25 eibach å det funker bra på vinter, hadde superport justerbart før å det var brøytebil uten grep, etter bytte så var det brukbart å ta seg frem i snøen viss det var det du bekymret deg over, ble ikke så alt for lav, passelig spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...