e30v12 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 åpen for bud eller bytte forslag plus cash eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 motoren vil starte å gå ? mye liv å få den nedi en e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Håper da for guds skyld den skal starte. hehe e34 skal vel gå greit det tenker jeg. bare lage motor fester å girkasse fester det. er par andre her inne med e34 med samme motor kan jo høre med dem hva som skal til for å få den i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvor langt er denne kjørt i si tid? modell? Å, du har ikke tilfeldigvis gir liggende til den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 automat kasse har jeg til den bare... bilen jeg tok den ut av sto det 260 tusen på sånn ca mins jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvor mye for motor komplett med ledningsnett, hjerner, Lmm, kasse, osvosv.. det som må til for å få den til å svive... ? Å dettan e 5L vesjonen med 8.8:1 i komression? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 8.8:1 i komp ja. til dne prisen så får du med alt for å få en komplett motor med alt rundt ledningsnett å automat kaqsse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hvor lang er denne motorn egentlig? kompis som spør til sin 7 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 er vel ca like lang som en sekser M30,har en av hver og de like lange,nesten på Strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehhe.. ok det burde jeg vel egnetlig nesten tenkt selv.. får se hva han sier.. verste fall får jeg modde denne til å passe nedi min 3'r 350 .. da erru mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 like langt som en sekser ja, bare litt breder men smalere enn v8 motoren. denne har mere resttstilte sylindere en v8 til bmw. så bedre side plass til eksos osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 er en del smalere enn 8'ern ja. V8 har 90graders vinkel på sylindrene, mens V12 har bare 60grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hva kan jeg enkelt gjøre med bunnpanna for å få denne til å passe i en E36? noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 det hakke jeg peil på. for å få dne i e30 gjør man ingen ting. skulle ikke tru man burde det på e36 heller. bunn panna er 2 delt. en stor del i alu man skrur i blokka.. så er selve olje beholderen en firkanta boks langt fremme på motoren i stål. så er ikke noe problem å sveise om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå