Pedi Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Sattan, denne kunne jeg faktisk tenkt meg å hatt liggende på lager... Alt nytt av slitedeler inni?? Hmmm...
e30v12 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 alt nytt bortsett ifra råde lagerene dessverre. dem ser pene ut, men ønsker man så bare å bytte dem. veiva er ferdig polert osv har nye veiv lager nye stempel ringer som er gappa riktig osv. fult overhala topper. ny vannpumpe osv.
Racingdude Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Dette hadde vært noe å ha i e36`n:D Vet ikke om noen som har manuell kasse til den a? Er ikke så keen på automat:/
hylle Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 850csl er den eneste som er levert med manuell til v12. Lykke til med og finne, de er sjeldne og veldig dyre.
e30v12 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 det er lov å komme med bud, hvis noen er int. skal bort..
Snake____1 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Du måkke være så stygg med deg sjæl! Var det ikke denne motor'n du brukte masse timer på for å bygge 550? Isåfall så bør du ikke gå under 13 Skulle gjerne gitt deg det selv, men må prioritere understellet og turbosettet først
aslex Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Må vel være fint i en e28 den her kan jeg tenke meg! Men manuell er så klart nesten ett must! Men jeg kan tenke meg att med automat så er ikke det noe problem heller. Såg ut som en fin motor hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå