garyOBACK Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Tror ikke dette koster mange kronene ihvertfall. nei mest sannsynlig ikke, men er jo et prinsipp i at det skal følge med og da burde heller ST-Import kjøpe det på nærmeste BMW forhandler og sende det til meg. blir som å kjøpe en ny sofa på Ikea også følger ikke skruer med, for det må du bruke fra den gamle sofan din.
morteym Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Skjønte det, men vil du ha skjørtene på bilen eller vil du vente på skruer som kanskje ikke kommer?
garyOBACK Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Skjønte det, men vil du ha skjørtene på bilen eller vil du vente på skruer som kanskje ikke kommer? du sier noe der håpet jo på å få det sammtidig med skjørtene, men får se hva han finner på, står jo det følger med så
S.Nilsen Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Bestilte noen bak lykter til E39 for mange månder siden..Lyktene skulle komme på lager..skal sjekke banken nå om jeg er trekt for dem el ikke. Ser at det er en del folk her inne som klager. men fint at du skriver at du skal ordne opp da.Til dem som ikke har fått tingene sine som dem har betalt for.
j_b Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Tror ikke dette koster mange kronene ihvertfall. tid er penger mann! å bruke 15 min kjøre til biltema og kjøpe 10 skruer for 8 kr, 8kr er ingenting, men 15 min fram + 15 min tilbake, den tiden kunne man ha allerede satt på frontfangern ferdig.....
garyOBACK Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Tror ikke dette koster mange kronene ihvertfall. tid er penger mann! å bruke 15 min kjøre til biltema og kjøpe 10 skruer for 8 kr, 8kr er ingenting, men 15 min fram + 15 min tilbake, den tiden kunne man ha allerede satt på frontfangern ferdig..... hehe, sant det.. og er enda verre med meg faktisk, 30 min til nærmeste Biltema en vei.. kunne montert sideskjørt og bakfanger å da
thagen2 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 kjøpte tåkelys. tok litt lang tid før jeg fikk de. måtte mase litt. men fikk en god pris til slutt som plaster på såret. så jeg er fornøyd
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Folk får det de betaler for, og du skal få klips tilsendt i posten. Skal endre det som står på siden, for det følger ikke med lenger. Produsentene i kina kutter på alt nå om dagen.
turboxs Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Bak fangeren min da Stig. Når kommer den. Skulle sende etter at den jeg fikk var skada men det kommer ikke noe. 3 uker siden jeg snaket med deg sist nå. Lovet meg sånn halveis en gt-grill som plaster på såret. Kansje du kan svare her for alle hvorfor du faen ikke kan klare å svare på tlf. Jeg har ringt mange ganger.
Gjest Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Fangeren din er på vei..GT-Grillen er vedlagt som avtalt, beklager at det har tatt tid men varene dine kommer. Den gamle fangeren kan du bare behholde visst det går bra for deg.
turboxs Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Fangeren din er på vei..GT-Grillen er vedlagt som avtalt, beklager at det har tatt tid men varene dine kommer. Den gamle fangeren kan du bare behholde visst det går bra for deg. Det er fint. Den fangeren er vrak så den skal jeg klare å kaste for deg. Håper du lærer av dette og behandler kunder på en litt bedre måte ellers overlever du ikke lenge. Til opplysing til dere andre så ser det ut som om min sak løser seg etter lang tid. Har også fått mail på dette. Håper deres saker er løst eller løser seg å.
Gjest Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Er klar over at kundebehandlingen har vært dårlig i det siste. Men dette blir bedre! Garantert! Er den helt vrak altså? snodig..
AuroraDriver Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Via jobben min, har jeg fått en god oversikt på det som nettbutikker må ha kontroll på (iogmed at jeg er nødt til å implementere endel rutiner). Kort sagt, det er ikke bare bare. Dog, det finnes ikke noen unnskyldning for å ikke gi respons til kundene sine. Men jeg syns det er bra, at ST-Import tar tak i problemer (også her på forumet).
Gjest Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Ja jeg vil være mest mulig tilgjengelig for folk så det er ikke snakk om å lure seg unna noe.. Tar imot både ris og ros. Det blir nye rutiner på lagerstyring og utsendelser nå, samt det skal være lettere for kundene å få svar på spørsmål. Nettsiden skal også endres en del. Kommer mange nye produkter, spesielt til E36. Fyldig informasjon og enkel oversikt på lager osv blir også prioritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå