simend Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Må desverre selge min gode og trofaste bil.. Glemte å skrive på at der er sportsstoler med el. korsrygg/sidestøtte og sportsunderstell. FINN kode: 17294257 Kom med SERIØSE bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanyou Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 LINK: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17294257 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 "Alt" utstyr så har den ikke elektrisk justerbare stoler eller navigasjon?Ellers likte jeg forsåvidtbilen,tøffmed svarte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 "Alt" utstyr så har den ikke elektrisk justerbare stoler eller navigasjon?Ellers likte jeg forsåvidtbilen,tøffmed svarte felger "Alt" utstyr brukes altfor ofte i salgsannonser spør du meg Det er et tåpelig salgstriks som burde forbys, for meg gjør dette en annonse useriøs, og jeg får et skjevt inntrykk av selger! Virker som noen selgere tror at navi, el-seter, klima og pdc kvalifiserer til "alt utstyr" Mener ikke å ødelegge salgstråden din, lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simend Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hvis du ikke mener å ødelegge kan du holde slikt for deg selv eller skrive til meg på PM! Tips: les reglene for komentarer i salg tråden! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvordan skal man definere ALT utsyr da? Hvis dere leser annonsen ser dere at han har satt "alt" i anførselstegn, så får det være opp til evt. kjøper å vurdere om utstyrsnivået er høyt nok. Flott bil forresten Simend:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 er vel ikke alle som har lært seg å lese. fordel å lese gjennom annonsen skikkelig før dere uttaler dere! som nevnt over "alt" betyr ikke at den har hele utstyrs lista til 1serien, men at den har det meste man trenger f.eks. Fin bil forresten lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simend Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Takk for gode tilbake meldinger! Bilen er fortsatt til salgs, ingen som vet om noen som trenger en fin BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simend Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 BUD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Har denne fått ettermontert diffsperre, i såfall hvilken type? (1-serie er ikke levert med sperre originalt, det er kun bmw M modeller som har det.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Visst den M3n jeg skal se på ikke svarer til forventningene, så ringer jeg deg! Si gjerne ifra vissst du evnt får inn en potensiell kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Har denne fått ettermontert diffsperre, i såfall hvilken type? (1-serie er ikke levert med sperre originalt, det er kun bmw M modeller som har det.) selger, svar på dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 hvis det er diff sperre på den, kan jeg bytte med en e36 m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg