sjynå Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 har jort veldig mye med min e39, utrolig hvor bra d kan bli med litt styling sender deg bilder og litt info i morgen
sjynå Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 her er noen bilder av min;) -supersport høydejusterbart senkesett fra gs -depo lykter fra gs, byttet pærene i angeleyes til dioder -m fanger med kerscher carbon leppe -m spoiler og ac bakrutesenker -sebring bakpotte ++++ mange andre smådetaljer
sjynå Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 kjøp senkesett med dempere, se orginale er alt for bløte:P
Simennzz Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 wow, er omtrent sånn jeg vil min skal se ut når jeg blir ferdig Kommer til å ha halogen angel eyes nå i starten, xenon kommer kanskje engang i framtiden? Hvor kjøpte du potta hen?, hvilket senkesett, hvor mange mm? kjempefin bil
sjynå Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 takker bakpotta kjøpte jeg hos gs bildeler, er usikker på om de skaffer den nå lengre... senkesettet er supersport høydejusterbart fra 25-65 mm kjøpt hos gs;) http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct xenon jør seg bra, men det er viktig å koble opp ny strøm i egen krets til tennerene, eller så ryker lysmodulen, snakker av erfaring her bruk strømmen til orginalpærene for å styre relèet;)
Simennzz Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Likte senken på din, vurderer og kjøpe de demperene nå ass, takk Tenkte jeg kjøper hella angel eyes fra koed, så senere kjøper jeg et sånn xenon ombyggingskit, hører det er mye billigere Veit ikke helt hva slags potter jeg skal kjøpe, har bare hørt at jeg ikke burde kjøpe Supersport ifra GS
sjynå Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 er helt klart billigere med xenon ombyggingsett;) jeg har xenon i hele fronten:)
sjynå Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 supersport coilover er ikke for stiv, jeg synes de er akkurat passe:) meget behagelige å kjøre med:)
sjynå Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 angående de pottene så har jeg hørt veldig mye bra om eissenmann;) koster flesk men er veldig rå
Hefner Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Meget pen den bilen din her,akkurat passe høyde på den og fint bilde
Simennzz Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Skulle hatt noen andre speil, så hadde den vært perfekt i mine øyne =) Har du skiftet nyrer på din forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå