Elliott Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 ja regner jeg sterkt med at jeg gjør, tenkte jeg skulle prøve meg på litt kjøring også
Trollet_ Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 hehe:) atter en gang... ser veldig bra ut dette, skulle ønska jeg kom så langt med den bilen. men er nok ikke //M-seter som står i, trodde jeg også først, men er en av de som hadde bilen før meg som har satt på sånn harry fake-//M fargelister m-setene har mer sidestøtte og er lavere, og koster som regel flesk...
Elliott Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 hmmm okey, neij jeg viste ikke hva slags seter det var, men var noen som sa det var M så trodde nå det:P Hva slags ratt var det jeg fikk av deg? (skal prøve å få tatt noen bilder av slik bilen er nå, har gjort endel småting med bilen den siste uken)
Trollet_ Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 du fikk orginal-rattet og et //M-ratt, blir det sorte dør-trekk og sorte skinnseter med tiden eller?
Elliott Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 ja skal ikke se bort i fra det, skal se hva jeg finner i sverige i sommer;)
Elliott Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 har ikke gjort mye med bilen i det siste, bytta lys framme og fått alt av småting på stell, mest bare brukt biln da:) Mangler litt småstasj, som lister+ diverse, men det kommer:) Skal plukke ut rutene i morgen å tone dem bitte litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå