GSS Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Lokalavdelingen er gjenoppstartet, og er nå på nett med egen side. Det jobbes med aktiviteter, og info vil legges ut på siden så fort dato og innhold er spikret. Avdelingen er gjenoppstartet med nytt styre etter noen år med stillhet. Vi har da begynt helt på scratch igjen, og håper på å kunne bygge opp igjen aktivitet i klubben for medlemmene i området. Følg med! Siden vil oppdateres fortløpende. www.bmwccn.no/hedmarkogoppland
oddis Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Supert at det er noen som reiste seg og tok ansvar! Jeg har følt meg litt skyldig siden jeg ikke har bidratt med mer og enda drevet fullt med BMW i verkstedet. Men jeg har en såpass uforutsigbar hverdag at jeg ikke har turt å ta på meg noe ansvar ennå, men med tiden vil situasjonen endre seg Konge med diskusjonsforum! Jeg og mine bekjente skal gjøre det vi kan for å hoste liv i miljøet For en ting skal jeg garantere, det finnes fete BMWer i hopetall både på Hedmark og Opplandssiden. Mange av dem er også av det svært så brutale slaget.
Torek Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Nærmer seg nå. Håper det møter opp en del! Kjempetiltak!
Bjørnar_ Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Får håpe det blir liv i klubben rundt i Mjøsområdet igjen da. Kanskje jeg kan vurdere å melde meg inn i BMW CCN igjen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå