bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Minner om bmw treff utenfor gs bildeler og emm sport i trondheim førstkommende Lørdag (9 Mai ).Håper på bra oppmøte..Oppfordrer alle som skal i veg til og ta masse bilder og legge ut her på forumet Satser på en knallfin dag med my pene biler og pent vær
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg tar med meg GS M3`n skal vi bytte bil? Gleder meg til å se den der
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 er forøvrig også treff i kveld kl 20.00 mellom pirsentret og pirbadet!!!
bmwkizn Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Klokkeslettet for treffet på GS/emm sport på lørdag er kl 10.00-14.00
bmwkizn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Jeg hadde ikke mulighet til og komme på treffet igår kveld på piren var det bra oppmøte??
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Kommer rullende nordover jeg og noen kompiser også, må bare få gjort siste "finish" på E30n ikvel, blir ikke helt ferdig.. men får duge:D Og for de som ikke ve hvor det er, er det vel i Styrmannsgaten Ikke så alt for langt ifra solsiden Der blir det pills etterpå, håper bare været blir bra:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå