djscream Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 han jeg kjøpte kitet av, sa at han skulle være behjelpelig det 1 året, så det er ennå garanti på den biten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Ligner veldig på kina kittet jeg kjøpte for lenge siden ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 nå er alle slike kitt veldig like spør du meg, alle har blå slanger, alle intercoolere er like, og turboen ser lik ut, og klemmer osv, klart d er små detaljer her å der, men tro at det er kina greier.. Men det er det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 om det ikke selges løpet av 1 mnd, så vurderer jeg å sette det på min bil likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 OT... er bare å gi seg med å selge noe på bimmers...alle har sett ett eller annet turbosett som er akkurat (sier alle) det samme til halve prisen, at det du skal er dyrt, dårlig, feil info osv osv osv... er så jævli mange experter her!!! beklager...deler bare samme skjebne da jeg prøver å legge ut et sett til 318iS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 ja du er inne på noe.. er mange useriøse folk og mange som er "experter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Hos hvem forhandlere kjøpte du delene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 som nevnt i posten, så er det kjøpt av en kar som solgte det her, og ikke hadde tid, men ha ga meg informasjonen om at dette var kjøpt her å der i norge.. skal jeg selge det for 3000 kr bare fordi jeg ikke vet hvilke aktører som har hvem del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Såså, rolig nå folkens. Ingen grunn til krangel er det det Men uansett, hvilket merke er den turboen der da? Det det grenrøret er ihvertfall likt det som han der A-Dekk selger. Men byr deg 9000,- usett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Ser at du prøvde å selge dette i 2009, men har du det enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå