jonasdavidsen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 var ute en kveld med en kompis prøvde oss litt fram med speilreflekskamera. mangler dessverre noen detaljer på frontfangern når disse ble tatt. Men blir flere bilder etter hvert som tiden går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Fine bilder av nydelig M3. Likte bilde nr 2 veldig godt. Sikkert noe med lyset. PS: VR6 er ingenting å skamme seg over. Flytter rimelig bra på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Rød M3 er skjeldent feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Fine bilder av nydelig M3. Likte bilde nr 2 veldig godt. Sikkert noe med lyset.PS: VR6 er ingenting å skamme seg over. Flytter rimelig bra på seg takk takk:) ja den kjører helt jevnt med min, men gjør seg egentlig ikke i dette forumet men hans bil måtte være med syns jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Pene biler begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 skeptisk til felgene på golfen men... ellers fine biler! men bildene har mye forbedringspotensiale heeh det eneste som ejg kan se er vedt å spare på er det siste, det er i hvertfall i fokus ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Fantastisk flott den M3en din! Perfekt farge, perfekte felger. Ja, rett og slett en perfekt E30 M3 Skal ikke selge vel? En kompis er på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Fin den M3`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 RÅ M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 digg m3 du har flotte bilder også, men enig med ///Mysild var også skeptisk til de felgene på golfen, men dette er jo ikke et vw forum så skal la det ligge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Nydelig M3! Råe biler begge to, og felgvalget på både m3'n og vr6'n KAN IKKE bli bedre! RS & Parabol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 bra dere liker den/de:) når det kommer til bildene så er jeg fullt klar over at de ikke er av beste vare, men nå har jeg hvertfall noen bilder av bilen. kjøpte den i høst så har ikke fått knipsa noen før nå.. har noen venner så er veldig flinke med kamera så skal få de til å ta noen:) den er absolutt ikke til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 en del nye bilder:) ble en del bedre enn sist! det er hvertfall sikkert,, starter med det klart kuleste bilde:) angrer ikke på all knikkinga i vinter når jeg ser dette bilde:) ikke når jeg ser forskjellen på motorrommet fra da jeg kjøpte den og sånn den er i dag heller:) dette ble litt dårlig men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Nydelig M3 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Skikkelig pen M3 du har! Er godt du tar vare på den, ser jo strøkent ut den gnikkinga di har gjort susen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå