Gå til innhold

min 89 m3! oppdatert 2/6

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder av nydelig M3. Likte bilde nr 2 veldig godt. Sikkert noe med lyset.

PS: VR6 er ingenting å skamme seg over. Flytter rimelig bra på seg :wink:

takk takk:) ja den kjører helt jevnt med min, men gjør seg egentlig ikke i dette forumet men hans bil måtte være med syns jeg:)

er den VR6en orginal? en jeg kjenner har en VR6 2,8 som er orginal såvidt jeg vet. og min astra GSI kjørte fra VR6en. så hviss den er orginal overrasker det litt. hadde hvertfal ikke trodd min GSI hadde kjørt fra en M3...

opelen men er jo bare en 2,0L DOHC 16V på 160 HK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:) ja den kjører helt jevnt med min, men gjør seg egentlig ikke i dette forumet men hans bil måtte være med syns jeg:)

er den VR6en orginal? en jeg kjenner har en VR6 2,8 som er orginal såvidt jeg vet. og min astra GSI kjørte fra VR6en. så hviss den er orginal overrasker det litt. hadde hvertfal ikke trodd min GSI hadde kjørt fra en M3...

Utveksling både i girkasse og differensial har jo like mye å si på akselerasjon og topphastighet som motoreffekt. Kan være det som utgjør forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en orginal vr6 men motorn er noe tunet, eksos, kammere og chip hvertfall:) er ca 190hk i den:) han har for øvrig solgt den nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der, Davidsen!

Men jeg skjønner jaggu ikke åssen du har hatt råd til denne?

Med tanke på aldern !?

Sponset av anyone ? :)

Mvh Håvard Falck

hyggelig at du syns det:) jeg jobber heltid som elektrikker så er ikke så rart!? er bare snakk om prioritering :lol: jeg ble besatt av e30 m3 første gang jeg så helge wik sin for 3 år siden og så har interessen bare økt..jeg måtte bare ha en, så fikk jeg endelig kjøpt meg en selv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig at du syns det:) jeg jobber heltid som elektrikker så er ikke så rart!? er bare snakk om prioritering :lol: jeg ble besatt av e30 m3 første gang jeg så helge wik sin for 3 år siden og så har interessen bare økt..jeg måtte bare ha en, så fikk jeg endelig kjøpt meg en selv:D

Akkurat den M3'n der er drømmen min og! :)

Men hvis det bare er snakk om prioriteringer, da må jaggu meg jeg slutte med festinga mi!

Gratulerer med drøm oppfylt!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...