sluquet Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei, var noen nisser som satt bak i touringen min som klarte å tråkke på koppholderne i midtarmlenet slik at de knakk. Er derfor på jakt etter nye, men jeg klarer ikke å navigere meg frem til dette på www.gsbildeler.no. Er det noen som har noe delenummer eller link til denne delen et eller annet sted hadde jeg blitt superglad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Søk på varenr www10335 på koed.no Jeg kjøpte derfra, originale varer som er svært enkle å montere! Edit: Velkommen til forumet! Nisser bør oppbevares i bagasjerommet under transport heretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Supert, tusen hjertelig takk for hjelpen! Skal kaste nissene i bagasjerommet fra nå av ja, makan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Har også skiftet disse pga. forrige eier tydeligvis hadde hatt nisser med seg i baksetet. Var Koed.no jeg og fant de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå