Christer Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 legg ut noen bilder av de andre kjelkene på verkstedet da vel;P bare ikke den dårlige sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg stemmer for estoril blå på bilen.syns det er en pen farge på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 denne forblir nok grønn i følge sjefen sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 har du no eksempel ? på fargen=? foresten christer. hvorfor ska jeg legge ut bilder av de andre ralle bilene. sedanen din kommer nok ikke inn her. hehe selvom an e fin. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 driver og lakker ny front til 318 is en nå så springer fram og tilbake her, hhehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 er veldig på vippe punktet med tanke på lakk farge, men hadde vært fint om du kom med eksempel på den fargen. liker blå. eks den fargen på isen. liker den. men e veldig mange fine blå farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 hmmmm nå står jeg over et lite side sprang. fikk tilbud om og byte 328 motor gear, i en 3.2 liter. men må ut med 20 000 i melom. hva mener folket om det? ellers så har vi fått ut motoren i 320en i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 få i 3.2 la du ut bilde av banebilen ja. det blir 1000 kr takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 lol ja står no bak der. an e jo så fin. måte ha an me på bilde. foresten legger ut den hår løse. og inn her. hehe lo no heilt jææææ når jeg så det bilde. hahhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 den hårløse wtf ? har e noen bilde av lønn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 yes da var vi i gang i helga. her har dere no bilder av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 legger ut no mer bilder av de andre bilene og i samme slengen, disse bildene e fra 318is, bruks bilen, til jeg e ferdig med gissomobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 her e det no bilder av donor bilen som blir bytta vekk mest sansynlig i 3,2 liter motor, gear, understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Blir jo bra dette gisse^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hadde vært morro med 3,2 gissegasse.. da kan ska det gasses Ville du ikke legge ut bilde av 328 som den er nå ,neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå