gisse Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 heheheh har ikke tatt no bilder av an enda. får legge ut et bilde over hvordan vi behandler engelske biler i mandal. hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 heheheh har ikke tatt no bilder av an enda. får legge ut et bilde over hvordan vi behandler engelske biler i mandal. hahaha hehe, fikk seg en liten spank ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hehe mer en en spank sånn ellers en sedan blir aldri som en coupe . sedan er som en skoda i mine øyner med bmw deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hehe mer en en spank sånn ellers en sedan blir aldri som en coupe . sedan er som en skoda i mine øyner med bmw deler offer snakker du plutselig om sedan:S:P? familie ride da har jo du egentlig sånn sett enn sedan da kim, hehe. dakar gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hehe mer en en spank sånn ellers en sedan blir aldri som en coupe . sedan er som en skoda i mine øyner med bmw deler offer snakker du plutselig om sedan:S:P? familie ride da har jo du egentlig sånn sett enn sedan da kim, hehe. dakar gul se i tråden du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 hadde likt og sett åssen den 328 så ut i nå alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 skal legge ut en prøve smak av an for 1 uke siden i morgen skal jeg ta nytt bilde så ser du hvordan den ser ut i dag. kan ikke se at det e en bil nesten, har ribba alt av den, nesten alt av skruer osv har jeg og tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 nå er bilen forduftet fra jorda og blitt til små monikyler. men her er bilder av bilen etter vi hadde det litt moro me an. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 her er meg og gisse og hans kompis da han henta donor bilen;) dårlig HTC HD kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hahah moro og se den sølle bilen med skilter hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 yes da er vi flyttet inn i nytt værksted, og arbeids lysten har kommet tilbake etter en lang sommer, har nå laket motoromet svart, skiftet over pedal sett, regner med dirty har bestilt følere til 328 motoren, som nå har fått seg 325 insug og ledningsnett,så håper på og ha motoren igang i løpet av neste uke ei gang, bilder kommer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 da er motoren montert, mangler eksos og lmm, men starter og flaske seg bremsene og clutsh er luftet, så e snart test tur, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå