Frode D Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Da skal jeg selge bilen min til fordel for nyere bil. Kjørt 189.000km, mye påkostet. Se finn annonse for utfyllende info. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17331124 Ved seriøs interesse ring 48007201 eller send en mail på frode_dale@hotmail.com. Om du ikke kommer gjennom på tlf, send en mail da jeg jobber offshore i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ta det med ro, det kommer en ny BMW etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Utrolig pen bil..akkurat sånn en e36 skal se ut utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 MEGET pen bil, perfekt i mine øyne. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Takker for hyggelige kommentarer Nå ser det ut til at bilen blir byttet i en annen bil + mellomlegg. Den bilen som egentlig gjorde at jeg la min ut for salg. Så vi får krysse fingrene for at det går i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Noe lyst å fortelle hvilken bil dette gjelder? Må si du fikk fargen bra fram i bildene ovenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Det sies ikke før den er på tunet Jeg tok bilder når det var overskyet, tydeligvis det som får frem fargen best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Bilen er nå solgt. Tråden kan derfor stenges. Bilen kommer til å gå i Bergensområdet heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg