Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Punkt en, les forumreglene før du poster her.

Punkt to, send pm, mail, sms eller ring viss du ikke får svar her, er ikke alle som er på forumet 24 timer i døgnet.

Punkt tre, Etter min mening er det alt får mye useriøs posting på bimmers får tiden, samt språkbruken er helt horibel, dette er noe som i mine øyne gjør at dette forumet ikke virker like seriøst som det gjorde da jeg begynte å bruke det får tre år siden.

Hadde jeg vert moderator her, hadde jeg slettet samtlige svar eller tråder hvor det blei brukt banne ord f.eks, til dere som gjør det, kjøp en ordbok å utvid ordforådet deres noen nivå.

kan ikke se at et slikt innlegg du har kommet med her bidrar til å øke seriøsiteten her i allefall.

Prøv en pm du, lykke til :wink:

Skrevet

Ha nok prøvd pm gitt.Og itte mange som skriv tlf nr,et sitt desv :twisted:

Mugle de itte gjeld akkuratt døkk,men du verden kå mange pm osv eg har sent å itte fåt nå svar på. så kansje noen de gjelder har lest de så da er målet mitt nåd :D

Å tru me:e je nå fan kå døkk syns å tru.

Bjørn

Skrevet
Ha nok prøvd pm gitt.Og itte mange som skriv tlf nr,et sitt desv :twisted:

Mugle de itte gjeld akkuratt døkk,men du verden kå mange pm osv eg har sent å itte fåt nå svar på. så kansje noen de gjelder har lest de så da er målet mitt nåd :D

Å tru me:e je nå fan kå døkk syns å tru.

Bjørn

Med slike utsagn gir nok de fleste her inne f*** i deg og hva du måtte synes også :roll:

Skrevet

Skjønte til slutt hva som står.. Og må si meg enig i bjørnm3 ang akkuratt dette.

Virker som det er mange som er useriøse og ikke gidder å svare.

Eksempelvis hadde jeg avtale med en kar her inne om å kjøpe noen sportsstoler, han skulle gi meg beskjed når han hadde demontert dem.. hørte aldri noe mer fra han!

Og når en gir bud på en ting, er det fryktelig greit å få tilbakemelding om varen er solgt eller om budet er for lavt!

Skrevet

Hadde noen sendt pm til meg på den skrivemåten hadde jeg ikke gidda å svart jeg heller.

Skrevet
Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg.

1. Noen få retningslinjer:

1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den.

2. Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt urelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss!

Skrevet

Moderatoredit: Denne tråden stenges, da det er ren spam fra ende til annen... For dere som etterlyser raskere reaksjon fra oss moderatorer - husk at det er rimelig mange innlegg her inne per døgn som vi må igjennom.

Til trådstarter: Vennligst hold både banneord og renspikka dialekt til et minimum, banneord er ingen tjente med, og dialekt er det ingen som forstår noe av.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...