Ørjan^^ Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 ja mener på at dette er en ekte alpina, det finnes også en blå alpina som er nesten helt lik
Hidlen Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 var sinnsykt mange fine biler! men jeg lurer på hvem dette her var sin bil, er det en m5? aldri hørt så rå lyd før!
awt Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Husker godt lyden av den etter å ha ligget bak den under vårturen. Kommer nok aldri til å glemme det.
Søreng Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Er vel en ombygget 520i til M5 om jeg har forstått det riktig?
pettmon Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 var sinnsykt mange fine biler! men jeg lurer på hvem dette her var sin bil, er det en m5? aldri hørt så rå lyd før! Dette er bilen til AROTISHED . fantastisk lyd Petter
Kjetta Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Mange gromme biler, var det eg visste eg glemte noe... :/
Arotished Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Hehe, takker for god respons på lyden! Ville egentlig ikke starte den opp men H_c spurte pent Er rart hva effekt anlegg kan gjøre med en 523i
Hidlen Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 hæ, det er ikke en 523 vel?? hva har du gjort me den?? hehe kommer til å huske den lyden leeeenge!
drittludo Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 kor va eg henne?? faen får kje me mg ein dritt eg, på tide å melda seg inn i ein club eller noe!!! :/
pettmon Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Tips til alle dere som ikke fikk med dere dette . Neste event er 23 mai Concourse d`eleganse i Sirevåg hos GS bildeler . Her er det alltid fullt med flotte biler , god grillmat , gode tilbud hos Gs og ett fantastisk BMW miljø . Og husk ikke alle trenger å stille ut bilene , vi har også bruk for tilskuere .. Petter Styremedlem BMWccn Rogaland
MF DUFF Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Det vil år også bli noen nye kategorier som vi vil gi premie i. Blant annet en flott premie til den som har kjørt lengst for å komme på treffet. Minner også om at det er kjøring på Reve banen dagen etter! Så ta turen helga 23-24. Mai.
MF DUFF Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 ja mener på at dette er en ekte alpina, det finnes også en blå alpina som er nesten helt lik Det er vel 3 eller 4 slike Alpina her i området. Vet at minst to av eierene er medlem i BMWCCN-R.
Søreng Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Minner også om at det er kjøring på Reve banen dagen etter!Så ta turen helga 23-24. Mai. Å farsken... Blir mye skifting av hjul den helgå då Men on the bright side, blir det jo smikkbra bilhelg vertfall
Ørjan^^ Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 ingen så har flere bilder? Syns folk gikk å knipsa i ett sett jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå