Ryeng1 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Sitter her å sturer så kan vel like godt lage en tråd om bilen min. Hadde en A4 Turbo Quattro før denne, men ble etterhvert en veldig dyr bil mtp forsikring,drivstoff og ikke minst deler, så valget falt denne gangen på en litt mer økonomisk og billigere bil. Bilen: - E36 318i 8v - 1994 modell - km.stand 190.000 km - Calypsorot Rød Metalic Utstyr: - El.vinduer - El.speil - El.takluke - Hvitt skinninteriør m/armlene - Kjørekomputer - Rullgardin i bakruta Gjort: - M-tech frontfanger - M-tech bakfanger - M-tech sidelister - M-tech speil - M-tech baklukelist (monteres snart) - M-tech shortshift girkule - M-tech matter - 18'' M5 sommerfelger - Apex senkesett 40/40 mm - Greenfilter kit - Eisenmann effektanlegg - Bakrutesenker - Carbon emblem på panser & bakluke (Bestilt) - Sorte frontblinkers (Bestilt) - 97 mod grill - Sort grillramme - Hvite sideblinkers - Angel Eyes frontlykter - M3 baklykter - Xenon i kjørelys (6000k) - Xenon i grøftelys (6000k) (Bestilt) - XenonMatch fjernlys - XenonMatch grøftelys - Byttet til hvitt skinninteriør - Full polering Anlegg: - Alpine cdspiller - ADS tweetere foran - ADS frontsett - ADS hatthyllesett - Kenwood 2 x 12'' bassere - Kenwood basskasse - Kenwood monoblokk Videre planer: x Tone alle rutene (35%) x Øyelokk x Lakkere tak og bakrutesenker svart x Justerbart senkesett (60/30 senk - under vurdering) Et par kjappe bilder fra idag.. Kom gjerne med kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Neimen! Byttet ut touringen allerede? Lenge sida jeg har sett deg på vægen nå, kanskje jeg som er for lite ute og kjører? Men denne så ut som et svært pent eksemplar, må få kikket litt på den i virkeligheten og, savner egentlig bare interiørbilder her, knall bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Neimen! Byttet ut touringen allerede? Lenge sida jeg har sett deg på vægen nå, kanskje jeg som er for lite ute og kjører? Men denne så ut som et svært pent eksemplar, må få kikket litt på den i virkeligheten og, savner egentlig bare interiørbilder her, knall bil! Hehe, det er noen måneder siden gitt hatt en A4 Turbo Quattro før jeg kjøpte denne igår. Audien ble for voldsomt påkostningsprosjekt at jeg ikke hadde råd til å beholde den tilslutt.. Men er utrolig godt fornøyd med Bmwen så regner med at jeg kommer til å ha denne en stund Interiørbilder kommer imorgen etter skikkelig rengjøring. Skal også polere ferdig bilen så blir en photoshoot utpå dagen.. Tror ikke det er så veldig mange E36er med hvitt skinninteriør her inne Liker det iallefall veldig godt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 denne så jo meget velholdt ut denne må du beholde en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Akkurat sånn en E36 skal se ut. Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Akkurat sånn en E36 skal se ut. Gratulerer med ny bil! Tusen takk for det! M-tech er det eneste jeg syns kler E36'ene så forblir nesten slik. Bare noen små mods som lykter,xenon og div småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 denne så jo meget velholdt ut denne må du beholde en stund. Takk for det! Bilen er meget hel og pen foruten 4 bittesmå parkeringsbulker på bakdørene. Skal prøve å få tatt disse iløpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hvor er skjørtene du beskriver lenger oppe? ser det står under gjort, og da tror jeg du trenger et forsøk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tror ikke det er så veldig mange E36er med hvitt skinninteriør her inne Liker det iallefall veldig godt..! "rekker opp handa" Hvitt skinn er pent, enig med deg. Kunne ikke ha tenkt meg noe annet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 kan kjøpte frontlykta av deg hvis du selger de kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 kan kjøpte frontlykta av deg hvis du selger de kjapt. Hmm, litt usikker akkurat nå.. Venter svar fra leverandøren som lager de lyktene jeg er på jakt etter, så gir deg svar når jeg hører han de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hvor er skjørtene du beskriver lenger oppe?ser det står under gjort, og da tror jeg du trenger et forsøk til Stemmer det gitt! ble en skrivefeil her er lakkerte orginal skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Tror ikke det er så veldig mange E36er med hvitt skinninteriør her inne Liker det iallefall veldig godt..! "rekker opp handa" Hvitt skinn er pent, enig med deg. Kunne ikke ha tenkt meg noe annet:) Hey, en til jo mitt er bittelitt slitt på kanten på sjåførsiden så skal prøve noe skinnmiddel imorgen å se om det hjelper ellers er interiøret knæll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Da stikker jeg på verksted å monterer anlegg.. Kommer noen updates bilder iløpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 noen bilder fra en nightshoot her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå