Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Er jo ganske nært da Mysild Kommer sikkert M3 plastikk der også etterhvert ,ehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Er jo ganske nært da Mysild Kommer sikkert M3 plastikk der også etterhvert ,ehe.. ja, men jeg sier ikke at jeg har m3, selv om jeg er svært nær å ha det ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Er jo ganske nært da Mysild Kommer sikkert M3 plastikk der også etterhvert ,ehe.. ja, men jeg sier ikke at jeg har m3, selv om jeg er svært nær å ha det ^^ hehe Er dette veldig viktig å lage OT om i tråden? og om jeg mangler sideskjørt for å få komplett M-tech, så er vel jeg en god del nærmere enn fra en 320i til en M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 fortsatt ingen som har noen som helst idé hvorfor ikke bilen vil starte? ble også prøvemontert ny coil istad for å sjekke om den hadde gått, men fortsatt ikke antydning til tenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Alt annet får strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Er jo ganske nært da Mysild Kommer sikkert M3 plastikk der også etterhvert ,ehe.. ja, men jeg sier ikke at jeg har m3, selv om jeg er svært nær å ha det ^^ hehe Er dette veldig viktig å lage OT om i tråden? og om jeg mangler sideskjørt for å få komplett M-tech, så er vel jeg en god del nærmere enn fra en 320i til en M3! so? hvorfor si at bilen er noe den ikke er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Alt annet får strøm? virker sånn.. alt av lys osv fungerer men ingen av plugga tenner bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 so? hvorfor si at bilen er noe den ikke er? Skrev M-tech i tråden da jeg kjøpte bilen, og tenkte ikke over at skjørtene jeg har er orginale og ikke var m-tech.. Ikke værre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jess, da var det klart for en liten oppdatering.. Har fått liv i bilen igjen og var ute å knipset noen bilder i finværet istad.. Kommer flere imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 og to kjappe interiørbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Nydelig bil, veldig fin farge kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Nydelig bil, veldig fin farge kombinasjon. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Denne bilen bare skriker etter sideskjørt nå! Meget strøken E36, alt er riktig på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Kjempefin bil du har! Som han over sa, sideskjørt er vel så absolutt noe å vurdere for helheten. Kanskje også litt mer senking og som tidligere nevnt en GT-leppe? Hva var forresten galt med bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Kjempefin bil du har! Som han over sa, sideskjørt er vel så absolutt noe å vurdere for helheten. Kanskje også litt mer senking og som tidligere nevnt en GT-leppe? Hva var forresten galt med bilen din? Takker for det! sideskjørt er under vurdering, men har ikke råd før til sommeren/høsten evt.. Som det står på ''videre planer'' i tråden min så blir det kanskje justerbart senkesett etterhvert siden jeg syns den er litt for høy foran og litt for lav bak. Er senket 40/40 nå, men vil helst senke den 60/30.. Tror ikke det blir GT-leppe, men muligens DTM underleppa.. Sett den på et par biler og syns den gjorde seg ikke så mange som har den heller, så er litt mer spesiell.. Var bensinpumpa nok en gang som tok kvelden.. To ganger på to dager er ikke værst må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå