Gå til innhold

Min E36 M-tech (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo ganske nært da Mysild ;) Kommer sikkert M3 plastikk der også etterhvert ,ehe..

ja, men jeg sier ikke at jeg har m3, selv om jeg er svært nær å ha det ^^ hehe

Er dette veldig viktig å lage OT om i tråden? og om jeg mangler sideskjørt for å få komplett M-tech, så er vel jeg en god del nærmere enn fra en 320i til en M3! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ingen som har noen som helst idé hvorfor ikke bilen vil starte? ble også prøvemontert ny coil istad for å sjekke om den hadde gått, men fortsatt ikke antydning til tenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske nært da Mysild ;) Kommer sikkert M3 plastikk der også etterhvert ,ehe..

ja, men jeg sier ikke at jeg har m3, selv om jeg er svært nær å ha det ^^ hehe

Er dette veldig viktig å lage OT om i tråden? og om jeg mangler sideskjørt for å få komplett M-tech, så er vel jeg en god del nærmere enn fra en 320i til en M3! ;)

so? hvorfor si at bilen er noe den ikke er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

so? hvorfor si at bilen er noe den ikke er?

Skrev M-tech i tråden da jeg kjøpte bilen, og tenkte ikke over at skjørtene jeg har er orginale og ikke var m-tech.. Ikke værre enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil du har! :wink: Som han over sa, sideskjørt er vel så absolutt noe å vurdere for helheten. Kanskje også litt mer senking og som tidligere nevnt en GT-leppe? Hva var forresten galt med bilen din?

Takker for det! sideskjørt er under vurdering, men har ikke råd før til sommeren/høsten evt.. Som det står på ''videre planer'' i tråden min så blir det kanskje justerbart senkesett etterhvert siden jeg syns den er litt for høy foran og litt for lav bak. Er senket 40/40 nå, men vil helst senke den 60/30..

Tror ikke det blir GT-leppe, men muligens DTM underleppa.. Sett den på et par biler og syns den gjorde seg :) ikke så mange som har den heller, så er litt mer spesiell.. ;)

Var bensinpumpa nok en gang som tok kvelden.. To ganger på to dager er ikke værst må jeg si! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...