Gå til innhold

Min E36 M-tech (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Interiøret så ut til å være i meget bra stand! Resten og forøvrig :) En pen bil :)

Takk ;) Interiøret er i relativt god stand foruten et par små slitasjemerker på nakkestøtten foran.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da har bilen vært på en liten service.. ;) ble byttet følgende:

- olje

- oljefilter

- kjøleveske

- bærekuler

- foringer

- veivføler

- bensinpumpe & bensinfilter

- fikset høyre vindusheis siden det ene klipsfestet ryki

Så nå er den i god stand igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt igjen :) både + og - får man si. Fått montert xenon i kjørelysa samt byttet til sort grill. Ble meget fornøyd med resultatet! bilder kommer imorgen ;) nå til det negative.. Merket at bilen min lakk litt olje her om dagen, og bare fortsatte og fortsatte, så var under å tittet igår og fant da ut at bunnpanna mi har fått en liten sprekk. Er ikke store greiene, toppen 2cm lang og veldig tynn så syns det er rart at det renner såpass mye. 3 liter på 4 dager blir noe dyrt i lengden så må prøve å få sveiset igjen sprekken evt få tettet det med noe.. Prøvde med noe silikon lignende idag men hjalp ikke så mye at det gjør noe.. Lekker litt mindre, men skal jo helst være 100% tett. Noen som har en formening om hva jeg kan gjøre for å få dette helt tett igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen stoppet NOK en gang! funnet ut at bensinpumpa har ryki igjen, så har med andre ord byttet den 3 ganger på i underkant av 6-7 dagers kjøring.. Så må være noe annet som gjør at den går hele tiden.. Noen som har hatt samme problem før evt vet hva det kan være?? er mildt sagt dritt lei av å ha en bil som stopper hver uker..

tar imot alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tidligere kjøpt ny eller brukt pumpe da du har byttet??? Du kan jo ha hatt max uflax hvis du hadde brukt noen byttepumper istedet for å kjøpe nytt

Den første jeg byttet var brukt å hadde gått 150k mens den andre (som står i nå) er helt ny og ble kjøpt på mekonomen for litt over en uke siden.. Hvordan er det med garanti på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de koster rundt 800-900 på biltema, funker fjell!

Hmm, da blir det nok en slik om jeg ikke får igjen ny på mekonomen.. Syns det blir litt for dumt å bytte bensinpumpe en gang i uka men mulig jeg har hatt max uflaks som Breitling sier.. Har hatt mye uflaks med alt i det siste så mye mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da blir det nok en slik om jeg ikke får igjen ny på mekonomen.. Syns det blir litt for dumt å bytte bensinpumpe en gang i uka men mulig jeg har hatt max uflaks som Breitling sier.. Har hatt mye uflaks med alt i det siste så mye mulig :P

lurer på om ikke det var det ad|os gav når han byttet på sin 320i i fjor vår... kan høre med han for å være sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om ikke det var det ad|os gav når han byttet på sin 320i i fjor vår... kan høre med han for å være sikker

Har katalogen foran meg nå og de koster 549,- faktisk.. Nesten verdt å prøve en slik da :) følger det med bensinfilter og den som bensinpumpa sitter i eller kun pumpa til den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...