Ryeng1 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 det var kun pumpa som vi monterte i hvertfall hehe Okei kan ikke ha noe å si om jeg bytter hele opplegget eller kun pumpa med filteret vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 bytt filteret også, så er du sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 bytt filteret også, så er du sikker Ja, tar bare filteret fra den som står på nå og setter det over tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Er garanti på deler. Hør med mekonomen før du kjøper noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er garanti på deler. Hør med mekonomen før du kjøper noe nytt Snakket med de istad, og var bare å levere den tilbake, men måtte betale normalpris på ny fram til de fikk den igjen fra sjekk.. Måtte visst sjekke delen før de tilbakebetalte penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Fikk start på bilen igjen idag, men lukter voldsomt med bensin samt at det ryker mye hvit røyk fra potta og renner ut bensin fra potta.. Kan det være toppen som har gått? eller bare toppakningen? bilen går helt fint på tomgang uten noen som helst ulyder men hvit røyk og bensin fra potta er ikke noe godt tegn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hvit røyk er jo et signal om at kjølevann kommer inn i forbrenningskammer. Gåen toppakning, eller, hvis du er skikkelig uheldig: Sprukket/Skjev topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hvit røyk er jo et signal om at kjølevann kommer inn i forbrenningskammer. Gåen toppakning, eller, hvis du er skikkelig uheldig: Sprukket/Skjev topp Okey.. Jeg har null peiling på akkurat dette, så hvordan kan jeg kjapt finne ut hva som har ryki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Hvit røyk er jo et signal om at kjølevann kommer inn i forbrenningskammer. Gåen toppakning, eller, hvis du er skikkelig uheldig: Sprukket/Skjev topp Okey.. Jeg har null peiling på akkurat dette, så hvordan kan jeg kjapt finne ut hva som har ryki? Sjekk om du har lite kjølevæske, om det er vann (kondens) oppunder oljepåfylling lokket og peilestaven altså olja er kvit aktig. Det var veldig uflaks du hadde. kjedelig når slikt skjer. Men det var uannsett ein fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Hvit røyk er jo et signal om at kjølevann kommer inn i forbrenningskammer. Gåen toppakning, eller, hvis du er skikkelig uheldig: Sprukket/Skjev topp Okey.. Jeg har null peiling på akkurat dette, så hvordan kan jeg kjapt finne ut hva som har ryki? Sjekk om du har lite kjølevæske, om det er vann (kondens) oppunder oljepåfylling lokket og peilestaven altså olja er kvit aktig. Det var veldig uflaks du hadde. kjedelig når slikt skjer. Men det var uannsett ein fin bil. Skal ut å ta en titt nå straks.. Sjekket peilepinnen dagen før jeg startet bilen og da var olja helt fin iallefall.. Og jeg fylte på 2 liter kjøleveske forrige uke så vil ikke tro den har brukt noe særlig på en halvtimes kjøring Takk for det! er kjempe fornøyd med bilen ellers, men kjedelig at slikt skjer nok en gang (hadde max uflaks med forrige bilen jeg hadde også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Da er bilen nogenlunde friskmeldt Hadde den på sjekk idag og fikk gladmelding om at toppen IKKE hadde gått men at lambdasonde var gåen så den vil bli byttet på lørdag så da er den klar for sommern. Venter også på sorte frontblinkers og carbon bmw emblemer foran og bak som kommer på mandag, så kommer updates bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Nydlig bil med ein fantastisk farge. Slik skal ein bmw se ut.. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Nydlig bil med ein fantastisk farge. Slik skal ein bmw se ut.. !!! Takk det samme! og det felgvalget du tar blir uansett perfekt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Da blir bilen lagt ut for salg, da jeg fikk innvilget lån til ny og dyrere bil. Send pm eller ring ved interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Var det deg jeg så på Gjøvik idag ? Med L på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå