Gå til innhold

Min E36 M-tech (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er garanti på deler. Hør med mekonomen før du kjøper noe nytt :wink:

Snakket med de istad, og var bare å levere den tilbake, men måtte betale normalpris på ny fram til de fikk den igjen fra sjekk.. Måtte visst sjekke delen før de tilbakebetalte penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk start på bilen igjen idag, men lukter voldsomt med bensin samt at det ryker mye hvit røyk fra potta og renner ut bensin fra potta.. Kan det være toppen som har gått? eller bare toppakningen? bilen går helt fint på tomgang uten noen som helst ulyder men hvit røyk og bensin fra potta er ikke noe godt tegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit røyk er jo et signal om at kjølevann kommer inn i forbrenningskammer. Gåen toppakning, eller, hvis du er skikkelig uheldig: Sprukket/Skjev topp

Okey.. Jeg har null peiling på akkurat dette, så hvordan kan jeg kjapt finne ut hva som har ryki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit røyk er jo et signal om at kjølevann kommer inn i forbrenningskammer. Gåen toppakning, eller, hvis du er skikkelig uheldig: Sprukket/Skjev topp

Okey.. Jeg har null peiling på akkurat dette, så hvordan kan jeg kjapt finne ut hva som har ryki?

Sjekk om du har lite kjølevæske, om det er vann (kondens) oppunder oljepåfylling lokket og peilestaven altså olja er kvit aktig.

Det var veldig uflaks du hadde. kjedelig når slikt skjer.

Men det var uannsett ein fin bil. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om du har lite kjølevæske, om det er vann (kondens) oppunder oljepåfylling lokket og peilestaven altså olja er kvit aktig.

Det var veldig uflaks du hadde. kjedelig når slikt skjer.

Men det var uannsett ein fin bil. :wink:

Skal ut å ta en titt nå straks.. Sjekket peilepinnen dagen før jeg startet bilen og da var olja helt fin iallefall.. Og jeg fylte på 2 liter kjøleveske forrige uke så vil ikke tro den har brukt noe særlig på en halvtimes kjøring :?

Takk for det! er kjempe fornøyd med bilen ellers, men kjedelig at slikt skjer nok en gang (hadde max uflaks med forrige bilen jeg hadde også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen nogenlunde friskmeldt :) Hadde den på sjekk idag og fikk gladmelding om at toppen IKKE hadde gått men at lambdasonde var gåen så den vil bli byttet på lørdag så da er den klar for sommern.

Venter også på sorte frontblinkers og carbon bmw emblemer foran og bak som kommer på mandag, så kommer updates bilder da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...