Morgan GS Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 her er støtfangeren som kommer til Sedan . Kommer i juni
Morgan GS Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 kommer ikke denne til coupe? eller passer begge to? Kun laget til sedan anda men coupe kommer nok om ikke så lenge tenker jeg.
SweetBMW Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 det håper jeg da! gidder ikke bestille fra utlandet og finner det ikke noe anent sted..
morteym Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Are O. skal lage noe fancy plexiglass osv som i første omgang skal passe nedi hjulbrønnen til en 328. Så blir det evt. å modifisere litt å sette noe tilnærmet i min. du var jo også ute etter litt ekstra bass? Er jo ikke så mye "bolt on" bass-lyd-anlegg til bilen vår såvidt jeg vet...så det er jo en gylden sjanse. Jeg vet ikke hva vekta på plexi er? Jeg skal få støpt en liten kasse i krabonfiber, også skal elementet peke gjennom armlenet.
macpål Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Ikke noe til touring altså..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå