r3dline Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 tenkte jeg skulle kjøpe meg en bmw e36. og lurte på hvordan bil jeg burde kjøpe. en 320 eller en 318is. artig med 6er, men lurte på om litt info ang 318is kontra 320?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 en 318is er vell egentli mer sportslig etter min mening:) og mer økonomisk, med tanke på forsikring, forbruk osv Men tenker du Coupe eller Sedan ? Lykke til og Velkommen som medlem på Forumet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 320en er vel 0.1 sek raskere til 100... isen, er jo seff bare en sprek 4er, men vil jo si at den er sikkert mer moro skal du kjøre idiot i svinger, da den veier mindre foran, men lyden i en 6er er jo verdt alt føler jeg... og man har letter for å bli "godkjent" har man en 6er og, skal du evt bygge om ved senere annledning, bør du ha en 6er, da du ikke kan justere opp aksellasten foran noe særlig, og helelr ikke justere ned sitteplassene... og ja, mange sier at 2 literene og 2.5 literene er veldig "utspunnet" men vil nå si at isene har et hardere liv hehe.. i hvertfall de jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Lyden er vell den store forskjl`n. Du må velge mellom 6ern si rumling, å is`n si hyling på 7200RPM IS er en turtallsmaskin. Jeg må si jeg liker is`n, som han over skriver, så er det billig forsikring, billig i drift ( 0.7-0.8 ), å de går minst like godt som en 320. Jeg digger turtall jeg da, mye derfor jeg synes' IS`n er en arti bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Wiki Autopower De fleste E36er er jo rimelig "utspint", så gjelder bare å finne en som ikke er herja helt i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r3dline Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 takker for alle svar:P det er vell ikke så mye arbeid å sette i en 2.5 elr 2.0 motor ved senere avledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 les hva jeg skrev da!!!! du kan ikke bytte motor senere fordi 6erene er for tunge, og du kan ikke skrive ned sitteplassene pga totalvekta... du kan jo selvfølgelig gjøre det, men da kjører du ulovlig med bilen din... noe du sikkert ikke har lyst til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r3dline Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 sorry, skumleste bare igjennom.. mn da går man kansje heller for en 320.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 sorry, skumleste bare igjennom.. mn da går man kansje heller for en 320.. blir litt dumt å spørre, for så å ikke lese svarene hehe... men ja, skal du bygge om, bør du gå for en med 6er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Eller montere turbo på IS`n å kjøre i sirkel rundt derre 6èr gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 eller monter turbo på 6eren og kjør i sirkler rundt is turboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Eller bare kjøpe M3 og kjøre i sirkler rundt begge Neida... Ville kjøpt en 320. Sekserlyden e GROM, spesielt med effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 nei-nei-nei, det blir jo bare helt feil da,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Eller bare kjøpe M3 og kjøre i sirkler rundt begge Neida... Ville kjøpt en 320. Sekserlyden e GROM, spesielt med effektanlegg Mye bæ å lite ull, men lyden er rå fin, enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Eller bare kjøpe M3 og kjøre i sirkler rundt begge Neida... Ville kjøpt en 320. Sekserlyden e GROM, spesielt med effektanlegg hmmm... da får vi "oppgradere" til e60 m5 med turbo og parkere resten da ^^ haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå