Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Eller gjøre som meg, kjøpe en 318is, å en 318TDS, da kan du faktisk si du har 3.6 liter BMW power hjemme på gården hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r3dline Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 er det stor forskjell i forbruk å forsikring mellom 2.5 og 2.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Når jeg (for 2 1/2 år siden) uthørte på forikring på 325'n jeg hadde da så var 325'n faktisk billigere å forsikre enn en 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har hørt at en m3 3.0 har så grovt dimensjonert drivverk at den ikke har no særlig mer enn 230-240hk ut på hjula. Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har hørt at en m3 3.0 har så grovt dimensjonert drivverk at den ikke har no særlig mer enn 230-240hk ut på hjula.Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? Slike poster leser jeg hver dag, og de er like dumme hver gang. "Hvis atte jeg modifiserer det og det og det så kjører den ifra..." Da må vel M3en få lov til å montere turbo og da? så får vi se hvem som spinner rundinger rundt hvem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har hørt at en m3 3.0 har så grovt dimensjonert drivverk at den ikke har no særlig mer enn 230-240hk ut på hjula.Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? M3en har ikke noe mer effekttap i driverket enn andre bakhjulsdrevene biler. 240hk på hjula er ganske nøyaktig 15% tap det, som er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? Men hva er mest driftssikkert av en 318is turbo (selv med forsterkede deler) eller M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 nå kommer det en "jeg har kjørt med Isbilturbo i 5 år ikkeno problem" flyvende ole =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har hørt at en m3 3.0 har så grovt dimensjonert drivverk at den ikke har no særlig mer enn 230-240hk ut på hjula.Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? Slike poster leser jeg hver dag, og de er like dumme hver gang. "Hvis atte jeg modifiserer det og det og det så kjører den ifra..." Da må vel M3en få lov til å montere turbo og da? så får vi se hvem som spinner rundinger rundt hvem Okei. Unnskyld. Beklager så mye. Såret jeg følelsene dine ? Jeg påpekte bare at det var mulig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har hørt at en m3 3.0 har så grovt dimensjonert drivverk at den ikke har no særlig mer enn 230-240hk ut på hjula.Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? Slike poster leser jeg hver dag, og de er like dumme hver gang. "Hvis atte jeg modifiserer det og det og det så kjører den ifra..." Da må vel M3en få lov til å montere turbo og da? så får vi se hvem som spinner rundinger rundt hvem Okei. Unnskyld. Beklager så mye. Såret jeg følelsene dine ? Jeg påpekte bare at det var mulig jeg. Poenget mitt er at du ikke har et poeng. Hvis jeg slenger et turbokit i min 316i spinner jeg rundinger rundt deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 nå kommer det en "jeg har kjørt med Isbilturbo i 5 år ikkeno problem" flyvende ole =) Hehe, så la oss si 15år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har hørt at en m3 3.0 har så grovt dimensjonert drivverk at den ikke har no særlig mer enn 230-240hk ut på hjula.Og i et ordentlig IS turbo bygg, så skal man ha mulighet for å dra ca 250RWHP ut av, og den veier faktisk 180kg mindre enn m3. Så veit ikke hvem som spinner rundinger rundt hvem jeg da ? Slike poster leser jeg hver dag, og de er like dumme hver gang. "Hvis atte jeg modifiserer det og det og det så kjører den ifra..." Da må vel M3en få lov til å montere turbo og da? så får vi se hvem som spinner rundinger rundt hvem Okei. Unnskyld. Beklager så mye. Såret jeg følelsene dine ? Jeg påpekte bare at det var mulig jeg. Poenget mitt er at du ikke har et poeng. Hvis jeg slenger et turbokit i min 316i spinner jeg rundinger rundt deg og ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 uansett hva du gjør med en is, med turbo, får du mer effekt ut av en m3 ved å gjøre det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Rimelig horibel forskjell på pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå