///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 tenkte å legge ut noen bilder av min e30 m3 så nå får dere si det dere mener bilen er ganske orginal som dere sikert ser å slik har jeg tenk å la den være bilen har fått monter supersprint eksos og et innsatsfilter noe som fungere sykt bra å, lyden e fantastisk synes jeg da hk senkestt for litt mer stivhet å kjøregnskaper er og monter..kan anbefales ja den siste endringen er felgene litt større å bredere en orginale jør utsende å egenskapene bedre km ca 94.000 var egentlig for mye sol den dagen jeg tok bildene så den ser veldig matt ut men er heldigvis ikke det:) bilen vil bli vurdert for salg om bude er bra nok:) komme nok til å skrive mer senere img]http://images.bimmers.no/files/iqazighch08yiub4z1t5.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Trenger ikke å gjøre noen verdens ting med den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Meget flott E30 M3 Som det skrives her så trenger du ikke gjøre noe med bilen Utenom å holde den strøken Gjør godt å se en så flott E30 Hvor kjøpte du eksosen din da? Jeg kunne tenkt meg nytt til min, men usikker på hvilken jeg skal kjøpe! Litt mer lyd er ene og alene grunnen til at jeg vil ha nytt Er jo ikke å stikke under en stol at lyden i en orginal s14 ikke er heeeelt det store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Trenger ikke å gjøre noen verdens ting med den bilen. nei tror ik det jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei! For et smykke av en m3. For engangs skyld en rød m3 med lyst skinn. Blei betatt av denne Lykke til med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Meget flott E30 M3 Som det skrives her så trenger du ikke gjøre noe med bilen Utenom å holde den strøken Gjør godt å se en så flott E30 Hvor kjøpte du eksosen din da? Jeg kunne tenkt meg nytt til min, men usikker på hvilken jeg skal kjøpe! Litt mer lyd er ene og alene grunnen til at jeg vil ha nytt Er jo ikke å stikke under en stol at lyden i en orginal s14 ikke er heeeelt det store er ikke sikker på hvor den er kjøpt jeg kjøpte bilen med den montert så beklager.... men regner med om du tar kontakt med forhandlere av supersprint bør vel di kunne skaffe.... jeg synes lyden er bra bråker ik mye når bilen svier rolig på tomgang for det er bare plagsomt synes jeg da...det kommer lmer lyd nå tutalle stiger å er jo da lyden skal være på plass å stussene bak passer en e30 helt topp så supersprint er nok et bra valg finns vel mange billigere alternativ å men på en m3 er d lov å bruke litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei! For et smykke av en m3. For engangs skyld en rød m3 med lyst skinn. Blei betatt av denne Lykke til med den.. takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Så sinnsykt strøken ut! Regner med vi ser den på treff i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Så sinnsykt strøken ut! Regner med vi ser den på treff i sommer? jepp vist være er bra å bilen er i mine hender er den nok me fikk en 2.plass på gatebil i kr.sand så må vel se om det er noe mer å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Vi vil ha mer bilder Har du bilde av motorrom? Blir ikke helt enig med meg selv om det er rød eller hvit E30 M3 som kroner toppen hos meg, men når jeg ser bilder av denne så heller det litt mot rød Ble en smule misunnlig Nett kjøpt den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 har vel noen fler bilder jeg kan legge ut for meg er rød mye penere men det er min smak kjøpte den ifjor sommer men står jo rolig for det meste blir kun brukt dager som det sol å fint å det er en av grunnene til den ligger her på forumet nå... jeg vurdere å selge den å heller skaffe meg en som kan brukes på bane å sånt denne jeg har nå er for fint til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 har vel noen fler bilder jeg kan legge ut for meg er rød mye penere men det er min smak kjøpte den ifjor sommer men står jo rolig for det meste blir kun brukt dager som det sol å fint å det er en av grunnene til den ligger her på forumet nå... jeg vurdere å selge den å heller skaffe meg en som kan brukes på bane å sånt denne jeg har nå er for fint til sånt Hvor mange lapper må til før du vurderer salg av herligheten da ? Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Se der ja, var en liten feil i linken til det ene bildet ditt, men jeg tok meg friheten til å rette opp i det Dette såg jo meget bra ut dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 noen fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 okei takk ja trudde jeg la ut bilde av motor å så pris nei vet ik egntlig tror ikke det er marked for salg nå men om noen har masse penger dei vil bli kvitt kan dei jo si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå