Gå til innhold

min e30 m3

Anbefalte innlegg

tenkte å legge ut noen bilder av min e30 m3 :)

så nå får dere si det dere mener :lol:

bilen er ganske orginal som dere sikert ser å slik har jeg tenk å la den være :)

bilen har fått monter supersprint eksos og et innsatsfilter noe som fungere sykt bra å, lyden e fantastisk :) synes jeg da :lol:

hk senkestt for litt mer stivhet å kjøregnskaper er og monter..kan anbefales ja

den siste endringen er felgene litt større å bredere en orginale jør utsende å egenskapene bedre :)

km ca 94.000 :)

var egentlig for mye sol den dagen jeg tok bildene så den ser veldig matt ut men er heldigvis ikke det:)

bilen vil bli vurdert for salg om bude er bra nok:)

komme nok til å skrive mer senere :)

guv5koibtrrugi8ptieu.jpg

img]http://images.bimmers.no/files/iqazighch08yiub4z1t5.jpg

gqudqsyqourzdtew506c.jpg

to158oknhxalnp4gr5ln.jpg

fgt53q6ufmncah5te6o5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meget flott E30 M3 :D Som det skrives her så trenger du ikke gjøre noe med bilen :D Utenom å holde den strøken 8) Gjør godt å se en så flott E30 :D

Hvor kjøpte du eksosen din da? Jeg kunne tenkt meg nytt til min, men usikker på hvilken jeg skal kjøpe! Litt mer lyd er ene og alene grunnen til at jeg vil ha nytt :lol: Er jo ikke å stikke under en stol at lyden i en orginal s14 ikke er heeeelt det store :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott E30 M3 :D Som det skrives her så trenger du ikke gjøre noe med bilen :D Utenom å holde den strøken 8) Gjør godt å se en så flott E30 :D

Hvor kjøpte du eksosen din da? Jeg kunne tenkt meg nytt til min, men usikker på hvilken jeg skal kjøpe! Litt mer lyd er ene og alene grunnen til at jeg vil ha nytt :lol: Er jo ikke å stikke under en stol at lyden i en orginal s14 ikke er heeeelt det store :roll:

er ikke sikker på hvor den er kjøpt jeg kjøpte bilen med den montert så beklager.... men regner med om du tar kontakt med forhandlere av supersprint bør vel di kunne skaffe....

jeg synes lyden er bra bråker ik mye når bilen svier rolig på tomgang for det er bare plagsomt synes jeg da...det kommer lmer lyd nå tutalle stiger å er jo da lyden skal være på plass :wink: å stussene bak passer en e30 helt topp :) så supersprint er nok et bra valg finns vel mange billigere alternativ å men på en m3 er d lov å bruke litt penger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel noen fler bilder jeg kan legge ut :)

for meg er rød mye penere men det er min smak :wink:

kjøpte den ifjor sommer :) men står jo rolig for det meste blir kun brukt dager som det sol :) å fint å det er en av grunnene til den ligger her på forumet nå... jeg vurdere å selge den å heller skaffe meg en som kan brukes på bane å sånt :wink: denne jeg har nå er for fint til sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel noen fler bilder jeg kan legge ut :)

for meg er rød mye penere men det er min smak :wink:

kjøpte den ifjor sommer :) men står jo rolig for det meste blir kun brukt dager som det sol :) å fint å det er en av grunnene til den ligger her på forumet nå... jeg vurdere å selge den å heller skaffe meg en som kan brukes på bane å sånt :wink: denne jeg har nå er for fint til sånt :D

Hvor mange lapper må til før du vurderer salg av herligheten da :P ?

Pøs på med bilder 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...