Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tåkelys, Rieger øyelokk, senkesett og spoilerlist er solgt!

Har også splitter til E36 m3 front i carbon! Ac schnitzer som har lagd dem, er brukt, men uten merker! (976kr ny!!)

Høyeste bud er SH-RACING med 600kr..

Har også noen GT splittere til e36 M3 front, som jeg vurderer å selge, hvis jeg får et bra tilbud, disse er NYE! ;D

Ac Schnitzer splittere:

jikppeu4fjwt7ba5y4op.jpg

el9vtzq86n2ko8ejmivv.jpg

Gt splittere NYE!

Bilder av de gamle GT splitterene jeg har. Den høyre gikk i stykker, men venstre har jeg ennå, så hvis noen er på jakt etter en venstre GT splitter :P bilen er litt møkkete, var en del salt på veiene disse tidene.

o94bos2x3naxmwdyhwku.jpg

28ao7ojsa6jszy5076ni.jpg

tw850bhfnxalifspk9h6.jpg

xy90m10d6dcb0n9smb2d.jpg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Byr 400Kr inkl frakt for tåkelysan.

Koster 690kr nytt på GS.. :D

Ca pris ser du for deg for Carbon splitterne?

Skrevet

hvis jeg skal ettermontere tåkelys på bilen min som ikke har tåkelys fra før,så trenger jeg 2 kopper,2 holdere til fangeren og ledningsnett?

vet du om det er mulig å ta fra ytterglasset sånn at man kan lakke sort inni?

Skrevet
hvis jeg skal ettermontere tåkelys på bilen min som ikke har tåkelys fra før,så trenger jeg 2 kopper,2 holdere til fangeren og ledningsnett?

vet du om det er mulig å ta fra ytterglasset sånn at man kan lakke sort inni?

ja, noe sånt. jeg kjøpte et ettermonteringskit fra ebay! men der mangla det noen deler som jeg måtte kjøpe i ettertid. men det selges ettermonterings pakker i norge også, men til en litt stiv pris ;D

vet ikke hvordan glasset er festa, men tror det er lim ;P så hvis du varmer opp lykta går nok glasset av. er ikke sikker på dette, men har hørt det en gang før ;D hehe

Skrevet

Mine er ikke solgt ennå, kom med bud, ron har høyeste bud på 900inkl frakt for tåkelys og splitterne.

Har ikke sett dem i Norge. Men kjøpte dem på ebay for 978 ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...