Michter Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 tåkelys, Rieger øyelokk, senkesett og spoilerlist er solgt! Har også splitter til E36 m3 front i carbon! Ac schnitzer som har lagd dem, er brukt, men uten merker! (976kr ny!!) Høyeste bud er SH-RACING med 600kr.. Har også noen GT splittere til e36 M3 front, som jeg vurderer å selge, hvis jeg får et bra tilbud, disse er NYE! ;D Ac Schnitzer splittere: Gt splittere NYE! Bilder av de gamle GT splitterene jeg har. Den høyre gikk i stykker, men venstre har jeg ennå, så hvis noen er på jakt etter en venstre GT splitter bilen er litt møkkete, var en del salt på veiene disse tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Er int i tåkelys,men hva mener du med koppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Har ikke nr 5(koppen), men har 3 og 4 da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hva skal du ha for ACS splittern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Byr 400Kr inkl frakt for tåkelysan. Koster 690kr nytt på GS.. Ca pris ser du for deg for Carbon splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Ron har høyeste bud, 400 inkl frakt på tåkelysa AC carbon splitterene koster 978kr nye kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Byr 900kr inkl frakt for Carbon splitters å lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Byr 900kr inkl frakt for Carbon splitters å lykter skal sjekke frakt i dag ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hvis jeg skal ettermontere tåkelys på bilen min som ikke har tåkelys fra før,så trenger jeg 2 kopper,2 holdere til fangeren og ledningsnett? vet du om det er mulig å ta fra ytterglasset sånn at man kan lakke sort inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 hvis jeg skal ettermontere tåkelys på bilen min som ikke har tåkelys fra før,så trenger jeg 2 kopper,2 holdere til fangeren og ledningsnett?vet du om det er mulig å ta fra ytterglasset sånn at man kan lakke sort inni? ja, noe sånt. jeg kjøpte et ettermonteringskit fra ebay! men der mangla det noen deler som jeg måtte kjøpe i ettertid. men det selges ettermonterings pakker i norge også, men til en litt stiv pris ;D vet ikke hvordan glasset er festa, men tror det er lim ;P så hvis du varmer opp lykta går nok glasset av. er ikke sikker på dette, men har hørt det en gang før ;D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Byr 900kr inkl frakt for Carbon splitters å lykter skal sjekke frakt i dag ;D Få kjøpe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Noen som vet hvor jeg for tak i ac-schnitzer carbon splitterne? Sorry for ot. Gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Mine er ikke solgt ennå, kom med bud, ron har høyeste bud på 900inkl frakt for tåkelys og splitterne. Har ikke sett dem i Norge. Men kjøpte dem på ebay for 978 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå