Gå til innhold

min BMW 540ia e39 nye bilder side 3 og videoer side 5

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uuuhh! misunner deg denne! :D E39 540sedan med kompressor må jo være drømmetralla!

eneste som mangler nå, er muligheten til å gire på et skikkelig vis. ;) men sånt kan jo komme etterhvert.

si fra om du skal selge. :P

Ja har vært en drøm for meg en stund ;) Og endelig fått den som som jeg ville...... nesten :P Holder på med å få tak i sperre først og fremst og så manuell senere. Bilen er ubrukelig på vått føre og ikke så bra på tørra heller.. Vekslende hulspinn på 1 hjul er ikke så morro kan man si. I følge ess, så skal det være ca 420 hk og 585 nm i denne med den nye V3 kompressoren.

Skal få lagt ut nye bilder dei nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du den raklelyden på tomgang med V3 kompen?

Njaaa, er svært lite i forhold til hva jeg har hørt på andre. Men er en annen ting som irriterte meg litt. Måtte bytte vakum klokke som står bakerst på innsuget. Fikk med ny fra ess som dei har bygget om med bypass, slik at olje damp osv går i forbrenninga og ikke tilbake/svetting til kompressoren. Og den lager en lyd. Høres litt ut som at vannpumpe lageret er dårlig :o Kliper eg på bypass slangen så er det stille :? Men skal visst være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...