Alecken Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Såg ut til å fungere helt rått hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg vil ha eksosen din! Har du fiksa den sjæl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 uuuhh! misunner deg denne! E39 540sedan med kompressor må jo være drømmetralla!eneste som mangler nå, er muligheten til å gire på et skikkelig vis. men sånt kan jo komme etterhvert. si fra om du skal selge. Ja har vært en drøm for meg en stund Og endelig fått den som som jeg ville...... nesten Holder på med å få tak i sperre først og fremst og så manuell senere. Bilen er ubrukelig på vått føre og ikke så bra på tørra heller.. Vekslende hulspinn på 1 hjul er ikke så morro kan man si. I følge ess, så skal det være ca 420 hk og 585 nm i denne med den nye V3 kompressoren. Skal få lagt ut nye bilder dei nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Ville heller satset på 6 trinns jeg, mest fornuftige invisteringen jeg har gjort hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Såg ut til å fungere helt rått hvertfall Ja det funker bra Forbikjøringer er jo en opplevelse i seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Jeg vil ha eksosen din!Har du fiksa den sjæl? Den var på bilen da jeg kjøpte den, men er den samme som denne http://www.motortechnik.no/5_serie/E39/ ... .htm#pg486 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Har du hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Har du hengerfeste? Nei det har eg ikke.. Du får og kjøpt diffuser til bakfanger, men du kan og skjære ut utsparinga selv av den du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Ja men det røret som går over på høyresiden.. Går det inni fangeren? Krasjer med et evt hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 får du den raklelyden på tomgang med V3 kompen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 får du den raklelyden på tomgang med V3 kompen? Den lyden er stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 får du den raklelyden på tomgang med V3 kompen? Njaaa, er svært lite i forhold til hva jeg har hørt på andre. Men er en annen ting som irriterte meg litt. Måtte bytte vakum klokke som står bakerst på innsuget. Fikk med ny fra ess som dei har bygget om med bypass, slik at olje damp osv går i forbrenninga og ikke tilbake/svetting til kompressoren. Og den lager en lyd. Høres litt ut som at vannpumpe lageret er dårlig Kliper eg på bypass slangen så er det stille Men skal visst være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Legger ut en video av bilen min der hvor det viser hvor ubrukelig bilen er uten diff sperre. På vått føre er det enda verre 0-160 km/h Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Ja men det røret som går over på høyresiden.. Går det inni fangeren? Krasjer med et evt hengerfeste? Nei røret går forover og rundt bensintanken, så om du har hengerfeste så vil eg ikke tro at det har noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Her er video av V3 kompressoren. Er ikke mye rasle lyd i forhold til V2`en. Høres faktisk værre ut på videoen enn i virkligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå