Gå til innhold

min BMW 540ia e39 nye bilder side 3 og videoer side 5

Share

Anbefalte innlegg

den var fin.. er jo ca sånn jeg vil ha min seendes ut... mye ga du for denne?

Takk :D Ga knappe 200 for den i fjor vår. Har gjort litt med den siden da. Som eks felger, luft inntak til bremser, øyelokk og kompressor.

Skal ha xenon på alle lykter, er vel neste plan og diff sperre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja ikke så galt det... ga litt mindre for min, men fikk med en del å fikse på på kjøpet.. hehe... blir lakkering og full m-optikk til våren... utstyrsmessig har den alt så det er ett bra prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min var det ikke noe galt med. Har skiftet noen foringer til powerflex. Er vell det eneste, men no etter å ha kjørt i noen kjettingspor i snøen har jeg fått noe klonking framme, så må nok skifte noen foringer til :wink:

Ellers har det ikke vært noe som hælst.. Oooops holdt på å glemme at eg drog av dørhåndtaket på førerdøra når den frøs fast :lol:

Har fått tak i nytt :D

Ja kjør på med med det du ønsker å gjøre med bilen din.. Lever bare en gang vettu :wink:

Uansett en flott bil du har og med rett motor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt enig.. veldig artig bil... har satt bilen min i garasjen nå så den ikke skal "fryse" hehe... men skal skru litt på den til lørdag.. når jeg fikk den var begge spylervæske pumpene borte, han første eieren fjerna alt som hører til spylerene til lyktene, klarte vel ikke lage hull til de når han bytta fanger til m-fanger.. idiotisk... listene på fører siden var der ikke, vifta virka ikke (fiksa) har litt trøbbel med navien, og radioen virker ikke... har bytta stort sett det meste av understell nå hehe... fikk heldigvis med en del av disse delene når jeg kjøpte den..

skulle ta 4-hjuls kontroll på den her om dagen og måtte justere bakhjula, og da brakk selvsagt ett par bolter så må prøve å bore opp disse for jeg har ikke lyst å kjøpe nye bære broer bak så lenge mine er helt i orden, men det går jo selvsagt ikke an å kjøpe de gummi foringene som står i broa løst.. så da må vi prøve det vi kan først..

men!! morro bil.. og litt artig med ett prosjekt også... ga 150 for den så tror det er ett godt kjøp, den har absolutt alt utstyr en kunne få den gang... el rull gardin, navi proff, el comfort stoler ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...