GiljeN Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 stemmer det men får å få senking perfekt så må du ha justerbart eller kappe deg fram til perfekt senking
e34ose Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 er senkesettet solgt? om ikke, hva skal du ha for det??
opeth84 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 stemmer det men får å få senking perfekt så må du ha justerbart eller kappe deg fram til perfekt senking når du skriver perfekt senking,lukter jeg dyyyyrt;P
GiljeN Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 nejda kjøpt fjører av meg..sett de på bilen...så kapper du deretter blir bra det vettu
e34ose Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 nejda kjøpt fjører av meg..sett de på bilen...så kapper du deretter blir bra det vettu er det solgt eller??
GiljeN Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 nej de er ikke det tror de ligger i garasjen enda 500kr pluss frakt
opeth84 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 nejda kjøpt fjører av meg..sett de på bilen...så kapper du deretter blir bra det vettu Ok, men går det greit å godkjenne dette da i senere tid hos biltilsynet? o_O)
opeth84 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 eventuelt kan jeg vel sikkert ha originalfjørene mine på lur når godkjenningen er rundt hjørnet. eller kan man bli tatt i teknisk kontroll på dette?
GiljeN Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 eg kjøpe fjørene av deg hvis du ikkje har solgt de Kom å hent de dani;)
GiljeN Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 eventuelt kan jeg vel sikkert ha originalfjørene mine på lur når godkjenningen er rundt hjørnet. eller kan man bli tatt i teknisk kontroll på dette? er ikke låv å kappe fjørene..så viss de tar deg i teknisk å du ikke har noe "senk" i vongkort..så må du inn på visning..ergo på me nye fjører
Ripper87 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 hei henta eksosen din i dag så vart det vist noe problem med konto nr dit du mangla ett tal men hu bak kassa fant vist en konto på dit navn? kan du sende meg konto nr dit ? (bare for å sjekke) oxo må du passe på at penga komme inn på kontoen din;)
opeth84 Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 eventuelt kan jeg vel sikkert ha originalfjørene mine på lur når godkjenningen er rundt hjørnet. eller kan man bli tatt i teknisk kontroll på dette? er ikke låv å kappe fjørene..så viss de tar deg i teknisk å du ikke har noe "senk" i vongkort..så må du inn på visning..ergo på me nye fjører Ok. Men da tror jeg at jeg ser meg omkring etter senk med papirer. lykke til videre med salget:)
Bimmer Simen Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har du fortsatt slipesettet og ARP boltene til M30B35'n?
GiljeN Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 beklager ble solgt med toppen for 1mnd siden Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå