Roar1986 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei Jeg har eit lite problem med navigasjonsanlegget. Navigasjons enhenten har problemer med å kordinere kor på kartet eg er. Det kjem opp alle gradene, men den greier ikkje å kordinere kor i landet eg er, på kartert. Eg har eit MK3 navigasjons system med 16:9 skjerm. Det har fungert før, har slutta å virke for ei stund sida. Hørest ut som cd-navienheten jobber veldig mye bak i bagasjerommet, men cd plata ser bra ut. Noen som veit kva som kan være feil? Bilen er ein Bmw 320 e46 Mvh Roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar1986 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ingen som kan tenke seg hva som er galt? Jeg tror det kan være spilleren, siden jeg får opp breddegrader og sånt på skjermen ( vil si at gps senderen fungerer ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Dette er vel et relativt kjent problem. At lese hode/motorikken i navi spillerene går i stykker. Du kan jo prøve en rense cd først for å se om det er støv ol. på lese hode først. Vet at det finnes rep kitt som ikke koster så vannvittig mye. Men jeg ville kanskje vurdert en MK4 om du må bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar1986 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Takk for svar. Vet du hvor jeg kan få tak i en slik rep.kit? ebay? Vil en mk4 spiller fungere helt fint i nav systemet mitt? peiling på pris på en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Må sjekke litt på det rep kittet, husker ikke helt fra hvor. Søk på ebay tror du finner det der. En MK4 får du på ebay. Alt fra 3 til 5000,- MK4 er DVD og en bedre navi spiller. Du får også 3d visning av kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Du kan prøve å kode den opp igjen. Last ned V32 OS til den. Dersom den er defekt bør du absolutt gå for ein ny MK4 navi spiller. Den er vesentlig kjappare samt du får 3D visning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmer Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Har hatt samme problem med min nav i min X5 tidligere. Fant tidlig ut etter å ha lest på div forum at feilen kunne ligge på laseren. Demonterte spilleren og kom til slutt inn til laseren som tydelig hadde et "slør" over seg. Rengjorde dette og testet GPS etter rep. Har nå fungert 100% i 2 uker. Gå inn på X5 outpost der ligger det en veldig fin forklaring med bilder hvordan en demonterer GPS`n Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå