Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Går på fram ;) Var meninga eg skulle lakkere bilen skikkelig, men nå skal eg teste ut å spraye bilen med Color Dip + par lag med glossifier. Første strøket er gjort, bare 7 + 2 glossifier igjen :P Skal bli bil av det i morgen igjen tenker eg :)

 

 

post-45373-0-23617300-1432035297_thumb.j 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det ikke er et lurt valg og velge plastidip foran ordinær lakk nå så nærme gatebil, når satser du på å reise i vegen?

 

 

Ja, har alltid vert litt skeptisk til den plastidippen, men når jeg fikk se noen biler lakkert med det, ble jeg litt overaska kor bra det var. Ikke noe rugglete sånt som jeg har sett tidligere, slett å fint. Heter Color Dip denne jeg har. Å at det får en slags klarlakk (glossfiber) for glans så måtte jeg bare prøve :) Ser bra ut til nå iallefall 4 strøk done.

 

Kjører av gårde Torsdags morgen fra vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen man får når man ikke får sove, leser og blar gjennom dette prosjektet og tenker over hva man egentlig vil selv. Er kun på side 41 foreløpig så ikke røp noe.. haha du skal få lov til å legge ut bilder av dippen da :) Og den sveisinga di på rustfrie eksosrør er helt rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen man får når man ikke får sove, leser og blar gjennom dette prosjektet og tenker over hva man egentlig vil selv. Er kun på side 41 foreløpig så ikke røp noe.. haha du skal få lov til å legge ut bilder av dippen da :) Og den sveisinga di på rustfrie eksosrør er helt rå!

 

 

Wow imponert over at gidder å lese igjenom alt! Muligt det er noe å lære hvist du vil starte med eit prosjekt selv, har gjort mange tabber som jeg kunne vært foruten :) Leste selv mye på forum før jeg startet med mitt eget prosjekt. :)

 

 

Bilen ble lakkert ferdig i går kveld å har fått tørket seg over natten, er litt spent for å se resultatet nå! Men først frokost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må vel få lest litt til bare jeg kommer hjem fra jobb. Nå vet ikke jeg om du har byttet motor siden du bygde bilen, eller bil nr2 som det egentlig er. Men jeg tror du har gjort det lurt i å bygge en skikkelig motor, så du slipper å bytte den hvert år slik endel andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bli rimelig bra det der, er jo bare gummi.. på en måte. Kanskje ikke fargen jeg selv ville valgt men uansett så er det nok bedre enn hva det var, og kanskje du skulle hatt noe sotespray på baklyktene? Nå har jeg rukket gjennom hele tråden også, men lurer litt på dysene som hang seg / ble tett osv. Var dette pga dysene eller E85, samt skum. For du hadde jo problemet når du hadde fått i den nye tanken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! :) Har bare planlagt to treff i år, Gatebil våler å E30 Meet. Må regne me at det går 20-25k på eit 3 dagers treff for meg så det er ikke noe billig hobby dette her :P

 

 

regnestykke på det hadde vært morro å sett :P

 

20-25k hørtes mye ut :P

 

gikk vell tilogmed i pluss forrige e30meet jeg, men det har mest med at jeg solgte deler for en 6-7k elns da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...