Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjempegromt! Har lest litt nå i over 2 dager!

Er bare helt ordløs! :) Dette må være noe av det mest gjennomførte jeg har sett noen gang, av med hatten for deg! :roll::applause:

Gleder meg til og følge denne framover, kjempetakk til deg som viser alt dette! :):applause:

btw, hvor har du kjøpt lokket/systemet på oljefilter der du tar olje til turbo fra?.

Takk for det, morsomt og høre at noen gidder og lese igjennom hele tråden :)

Lokker er kjøpt hoss bmw2002

Det har vært en fryd og lese! :D lever seg med i slik :)

Ok, Takk tilbake :)

Skrevet

Må nok ha noen slicks på om det skal bli noe grep. spinner i 180 på fjerde giret i filmen da med 275mm dekk :D må hele tiden slippe opp/trø inn gassen for ikke å spinne, men kjekkere og spinne i lavere hastigheter enn å kjøre fort ;)

Skrevet
.

Her en FILM fra rett etter den ble mappa ferdig :)

.

Djeeesus, her er det berre å stå på for og få min bil ferdig ser eg, eg satser på 500+ på hjul. Iallefall når eg ser korleis detta går :P

Skrevet

Må fjerna dumpen så skal du få høra kjekke lydar ;D kjøre uten dump eg og..

sjelden eg har dumpen i bruk ;)

men når eg var på rudskogen i juli så hadde eg stramma fjæra i ventilen ganske møkje, sånn at det bara er til og sette på vacumslangen så opner ventilen på max trykk og lukker igjen ganske kjapt. Fjerner eg vacumet, så er den stengt hele tiden. gjorde det pga mye av og på gassing på banen.

Virket som den gikk helt greit fra bunn av og da! hadde ikke klaget så mye eg hvertfall :P

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger =) Er ganske fornøyd, men ser ut som det er noen justeringer ennda før det blir 100%, men nå er sesongen over for dette året så er god tid til forbedringer til neste sesong :)

Må fjerna dumpen så skal du få høra kjekke lydar ;D kjøre uten dump eg og..

sjelden eg har dumpen i bruk ;)

men når eg var på rudskogen i juli så hadde eg stramma fjæra i ventilen ganske møkje, sånn at det bara er til og sette på vacumslangen så opner ventilen på max trykk og lukker igjen ganske kjapt. Fjerner eg vacumet, så er den stengt hele tiden. gjorde det pga mye av og på gassing på banen.

Virket som den gikk helt greit fra bunn av og da! hadde ikke klaget så mye eg hvertfall :P

Der ser du hvor mye jeg kan =P fjæra i dumpventilen min står i samme posisjon som når jeg fikk den altså skruen står helt utskudd så fjæra er så slapp som den kan bli. Så om jeg har forstått det riktig da så vil dumpen åpne seg og slippe ut alt overtrykket hver gang jeg slipper opp gassen?!? Når jeg kjørte på rudskogen så synst jeg det tok så lang tid før jeg fikk kreftene tilbake etter jeg skifta gir eller slapp opp gassen, men nå vet jeg jo hvorfor! Faen hvorfor fikk jeg ikke vite dette her før! =P

Kan jo bli en stor forbedring da og stramme fjæra i dumpen ganske mye så den ikke slipper ut alt trykket liksom! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...