Johansensv Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Kjempegromt! Har lest litt nå i over 2 dager!Er bare helt ordløs! Dette må være noe av det mest gjennomførte jeg har sett noen gang, av med hatten for deg! Gleder meg til og følge denne framover, kjempetakk til deg som viser alt dette! btw, hvor har du kjøpt lokket/systemet på oljefilter der du tar olje til turbo fra?. Takk for det, morsomt og høre at noen gidder og lese igjennom hele tråden Lokker er kjøpt hoss bmw2002 Det har vært en fryd og lese! lever seg med i slik Ok, Takk tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 . Her en FILM fra rett etter den ble mappa ferdig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 det ser ut til og gå bra ! åssen er den og kjøre "fort" med a ? eller vil den uansett bare spinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Må nok ha noen slicks på om det skal bli noe grep. spinner i 180 på fjerde giret i filmen da med 275mm dekk må hele tiden slippe opp/trø inn gassen for ikke å spinne, men kjekkere og spinne i lavere hastigheter enn å kjøre fort Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 .Her en FILM fra rett etter den ble mappa ferdig . Djeeesus, her er det berre å stå på for og få min bil ferdig ser eg, eg satser på 500+ på hjul. Iallefall når eg ser korleis detta går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Detta er imponerandes, synst den virka så kjørbar og igjennomført "rasarbil" fra a til å 6 av 6 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansensv Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Er helt vilt og rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 spinner i 180 på fjerde giret i filmen da med 275mm dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 spinner i 180 på fjerde giret i filmen da med 275mm dekk Haha fy faen! kan bekrefte at dette går noe inni helvitte, livsfarlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Må fjerna dumpen så skal du få høra kjekke lydar ;D kjøre uten dump eg og.. sjelden eg har dumpen i bruk men når eg var på rudskogen i juli så hadde eg stramma fjæra i ventilen ganske møkje, sånn at det bara er til og sette på vacumslangen så opner ventilen på max trykk og lukker igjen ganske kjapt. Fjerner eg vacumet, så er den stengt hele tiden. gjorde det pga mye av og på gassing på banen. Virket som den gikk helt greit fra bunn av og da! hadde ikke klaget så mye eg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Uten tvil en morsom bil å kjøre ser det ut som,gratulerer! Hvilken diff kjører du med? EDIT: Nevermind,leser nå at det er en E30 diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 sattan den går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 ta gikk gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Rett og slett rått : ***inspirasjon*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Takk for hyggelige tilbakemeldinger =) Er ganske fornøyd, men ser ut som det er noen justeringer ennda før det blir 100%, men nå er sesongen over for dette året så er god tid til forbedringer til neste sesong Må fjerna dumpen så skal du få høra kjekke lydar ;D kjøre uten dump eg og.. sjelden eg har dumpen i bruk men når eg var på rudskogen i juli så hadde eg stramma fjæra i ventilen ganske møkje, sånn at det bara er til og sette på vacumslangen så opner ventilen på max trykk og lukker igjen ganske kjapt. Fjerner eg vacumet, så er den stengt hele tiden. gjorde det pga mye av og på gassing på banen. Virket som den gikk helt greit fra bunn av og da! hadde ikke klaget så mye eg hvertfall Der ser du hvor mye jeg kan =P fjæra i dumpventilen min står i samme posisjon som når jeg fikk den altså skruen står helt utskudd så fjæra er så slapp som den kan bli. Så om jeg har forstått det riktig da så vil dumpen åpne seg og slippe ut alt overtrykket hver gang jeg slipper opp gassen?!? Når jeg kjørte på rudskogen så synst jeg det tok så lang tid før jeg fikk kreftene tilbake etter jeg skifta gir eller slapp opp gassen, men nå vet jeg jo hvorfor! Faen hvorfor fikk jeg ikke vite dette her før! =P Kan jo bli en stor forbedring da og stramme fjæra i dumpen ganske mye så den ikke slipper ut alt trykket liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå