DANI Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 FETT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Har du spons fra monster? Hvis ikke ville jeg kanskje tatt kontakt med importøren i norge for å kanskje innlede et "samarbeid". Ville ikke vært feil med et par brett med monster hver gang du er på gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Har ikke hørt om spons fra noen nei, men til neste år skal det søkes litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Nermer seg avreise til Gatebil Noen sett til med grønne herje hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 hadde veeldig ''ræserbil'' stuk! Sinnsykt kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Var ute å luftet bilen for å se til at alt virker før Gatebil Før og etter luftetur.. Planen var å reise i morgen tidlig, får se om jeg rekker det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Off, drygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Synd :/ Men e vel ingen problem å få tak i et par sånne Va vel kanskje litt greiare at det skjedde nå, enn på 1. runde på rudskogen tenke eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Viste seg at kulelageret også var sprengt så det ble straks litt verre med å skaffe det onsdags midnatt. Men takket være gode venner så ordnet det seg Med ein ny stikkaksling å nytt lager montert ferdig å 2 timer på auge er vi endeleg på vei til gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ahh, var det du som skulle ha drivaksling på FB i går kveld? Bra det ordnet seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Stemmer det pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Litt OT kanskje, men har du kjøpt den hengeren nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Noen som er på gatebil å har eit hjul lager bak til e30?? Ring meg 93079392 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Det ordnet seg kunne bruke det gamle lagret, ny stikkaksling montert å klar for kjøring i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Så bilen din når jeg rullet inn her, tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå