Rayman Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Skal du ikke dele lyd ned resten av 8ss som ikke var på gatebil da?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Skal få lagt til en film med tida Hvorfor måtte du kjøre drifte heata da ? De som kjørte gatebil heat får kun sladde i svinger, å da jeg brukte hele banen så fikk jeg beskjed om å bytte. Kjørte eit drifteheat, men byttet tilbake da det var mindre kjøring der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 konge bygg ! brukt de siste dagene til å lese igjennom tråden, skal følge med videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 konge bygg ! brukt de siste dagene til å lese igjennom tråden, skal følge med videre:) Takker for det! Kjekkt å høre at du hat tatt deg tid å lest igjennom alle de sidene Har en film på lur snart av Julitreffet på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har samla isammen noen bilder fra Gatebil som var. Var å bremsa bilen hos Stord Bilteknikk onsdagen før Gatebil, å må gi en STOR takk til Jarle Bukkøy som stod for bremsinga å all hjelpa for å få maskinen oppe å gå skikkelig før gatebiltreffet. For det var ikke lite problemer som oppsto under bremsinga. Men fikk den klar til Gatebil takket være Jarle Bukkøy! Kan absolutt anbefale å bremse bilen hos de! Jeg kunne iallefall ikke vært mere fornøyd! Rett før Gatebil stod vegvesenet å vinka inn, de skulle sjekke om bilen var tolla inn, jeg hadde alle papirer i orden, men de klarte å holde oss der i 45min pga. uvitenhet om systemet deres... Stand på Gatebil Tror jeg fikk tynt det meste utav disse dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 hvor mye hk ble de da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 hvor mye hk ble de da??? Hehe, glemte å si det ble samme som før pga. dysene går 100% Men hadde eit random pull på 1.9 bar å da stoppa d på dysene rundt 5500omdr, da var d samme effekten 570whp å 680wnm det var noe sånt har ikke papirer. Så oppgradere dysene å litt mere mapping tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 hvor mye hk ble de da??? Hehe, glemte å si det ble samme som før pga. dysene går 100% Men hadde eit random pull på 1.9 bar å da stoppa d på dysene rundt 5500omdr, da var d samme effekten 570whp å 680wnm det var noe sånt har ikke papirer. Så oppgradere dysene å litt mere mapping tenker jeg hvordan dyser kjører du med? e85 regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Takk for den lille praten på gatebil! Bilen er faen meg bra grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 hvor mye hk ble de da??? Hehe, glemte å si det ble samme som før pga. dysene går 100% Men hadde eit random pull på 1.9 bar å da stoppa d på dysene rundt 5500omdr, da var d samme effekten 570whp å 680wnm det var noe sånt har ikke papirer. Så oppgradere dysene å litt mere mapping tenker jeg hvordan dyser kjører du med? e85 regner jeg med? 990cc E85 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Takk for den lille praten på gatebil! Bilen er faen meg bra grom! Takk selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 FILM fra Gatebil! Har ikke gjort så mye utav det, er bare noen klipp som er lappa isammen av noen runder Trykk på bilde nedenfor eller link for film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Liker kjørestilen din! Følte det var "myke" overganger og ikke de typiske riv å røsk ut i sladd... Hvilken turbo er du kjører med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Rå kjøring på videoen Stod rett over deg på skogen, utroolig grom bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Funke denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå