sector59 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Gjekk det grett å få delene fra vac eller? Eg måtte vente på toll papirer i 3måneder... Hvor høgt skal du dra an opp på turtalet? Oljekjøler? Mvh Sector 59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ska sei, denna komme sikkert te å gå greit. Ka ti cirka komme eg te å sjå denna lagga svarte lisser rundt på øynå da? Btw den m3 diffen, sperreinnsatsen kor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Etter mine erfaringer har VAC supert kundeforhold kan ikke bli bedre.. Den diffen er kjøpt ferdig renovert ifra Tyskland så kan ikke svare helt på det. Akkuratt hvor mye som blir dradd ut av maskineriet får vi nesten la bremsepapirene svare for Skal nok bli noe spor rundt om på øynå ja E30_Dale Men det får bare bli ferdig når det blir ferdig. Har ikke satt noe dato, holder på og pusser opp eit hus jeg har kjøpt og så tar litt her og litt der slik at jeg ikke går lei noen av plassene Slenger på litt bilder av dagens og gårsdagens økt med montering av motoren. Satte på toppen i dag reingjorde alle flatene godt med eit bra locktite rensemiddel, spraya på 3 lag med 3020 locktite pakkningsmiddel på MLS`en og fikk dradd til i 3 omganger 30 - 60 og 82nm. Så får bare håpe på det holder en GOD STUND Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Må nesten ha ett alldri så lite drag race då, når me får bilane i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Må nesten ha ett alldri så lite drag race då, når me får bilane i orden Hehe :D:D ja det må me Skal få testa bilen på autoslalom i Haugesund nå på mandag med den orginale 1.8 literen som står i nå, går faktisk ikke så galt heller siden selve bilen er så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Rått prosjekt. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Dette her kaller vi bra arbeid, fin prosjekt tråd...Ryddig og fint alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Snadder med ny deler og rein motor! Komme vel te å bli hjulspinn på 4 og nå med denna kruttønnå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Snadder med ny deler og rein motor!Komme vel te å bli hjulspinn på 4 og nå med denna kruttønnå! Får nå håpe det blir litt hjulspinn ja Blir det noge Autoslalom me deg i mårå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Har fått montert litt mere på motoren i dag, men hadde hvist ikke helt dagen.. Skulle bare montere kammene time de og gjøre det ferdig, men tok litt lengre tid da jeg mista en mutter nedi motoren og helt nedi bunnpanna Prøvde først og snu motoren på hode for å se om jeg kanskje hadde flaks at den datt ut igjen, men neida.. Måtte til med å skru av bunnpanna igjen.... Leita etter den jekla mutteren leeeeeeeenge før jeg fant den kilt fast innimellom en råde så den var jammen ikke go å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her har prosjekttråden kommet ja (litt treg jeg) Dette ser rått og ryddig ut må jeg si Mister man en mutter i blokka bør man lete til man finner den ja Takker for bremsene ja. Pakken hadde åpnet seg i posten, men alle delene var der så det gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 med fare for å ha oversett noe så må jeg bare spørre om du har kjøpt helt ny motor eller om du har vasket alle delene så rene?? blir rått hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 meget bra finish her må jeg si =) har noe å strekke meg etter når min motor skal shines hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Neida, det er ikke ny motor hehe men har gått en del timer i vasking av motordeler og lakkering av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Nei, barra såg på eg. Men syns 318i gjekk greit eg på autoslalåm, heilt originale motor? Fin kjøring btw:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå