Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Takk Takk :)

Se her ja, dyktig i sveising du. Gått du ikke bor mange meterene unna når jeg skal til med grenrør :oops: Hehe. Vet du hvor jeg kan få taki plate til å sveise over hjulbrønnen forresten? biltema si var litt får liten :x

Kass plata ska du ha da Leif Harald? Svart stål, aluminium?

Aluminiums plater får du tak i sjå stilas service dei så holde t i veaveien rett der så du har garasje.

Stål e vanskligt å få tak i for før hadde dei lager i koparvik nere me kaien så du konne stikka bort å kjøpa kontant, men nå må du bestilla og føra på firma så e reg sjå dei osv.. jevla vanskligt.

Du kan jo ev. hørra me dei nere på slippen på salvøyne, dei e greie og har sikkert noge liggande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, kor er pumpa me E85 på Aksdal? den har di gjemt godt :)

Hehe, nei den fant ikke jeg heller når jeg var der sist.. spurte i disken og fikk til svar

-E85???

-Ja, etanol...

-Nei det har vi ikke sett?!?!

Har hørt at de hadde E85 der, men det må jo ha vert rykter siden di tydligvis ikke har det :P

Hva skal du med E85 da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, kor er pumpa me E85 på Aksdal? den har di gjemt godt :)

Hehe, nei den fant ikke jeg heller når jeg var der sist.. spurte i disken og fikk til svar

-E85???

-Ja, etanol...

-Nei det har vi ikke sett?!?!

Har hørt at de hadde E85 der, men det må jo ha vert rykter siden di tydligvis ikke har det :P

Hva skal du med E85 da? :)

Må prøvest de og :) har googla i 3 timar nå, men det ser kje ut te å vara E85 på haugalandet...

Får tak i enn sånn kubikk dunk eg så lempe me den i caravellen å rese ned til stavation :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kvelden nå så har fått gjort unna litt arbeid i dag også :)

Har laget til uttaket til wastegaten og trodde aldri jeg kom til å få grenrøret ut og inn etter jeg sveisa det ferdig, men utrolig nok så går det ganske greit :P kan ikke klage på plassen her selv om det kunne vert greit med litt ekstra av og til.

Har mått skjært litt i karosseriet for å få grenrøret ut og inn og få plass til wastgaten, men det var ikke mye som skulle til.

Bilder er alltid gøy :D

3c1adfefyamt3xsmd08l.jpg

z0g20xw5xgjufnbzzv9c.jpg

mstkzb56ry3bgrl6pls8.jpg

ck6nmqt7u7n075ughuwf.jpg

Håper det er plass til eit 3,5" rør mellom her #-o

nnzf34rag9auky0l4h7g.jpg

9i3ip2a96g5niw4tg3pn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...