Rayman Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Okda Joa går nå heilt greit e orginale motor ja, synst de e kjekkt og kjøra sama kass bil du har eg, kjøringå mi konne jo vore bedre da men forbedra meg me 5.5 sek på siste ronde i forhold t fyste så blei fornødde me sluttresultate eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Liten oppdatering med hva jeg har fått gjort i det siste. Har montert sammen motoren ferdig med orginale kammer, den skal kobles opp med orginalt ledningsnett i første omgang for å se at alt fungerer greit, tenkte og på å få kjørt inn stempelringene da.. De nye kammene og nye løftere blir satt inn etter innkjøring av stempelringene, for å få det optimalt skal kammene og løftere smøres inn med kam pasta og ved oppstart holde eit turtall over 2000omdr i en halvtime. (dette er tatt ifra boken "Ka e det? Det e Vri!" av Jan Arne Markussen) som er en kjempebra bok som det står alt om motorens oppbygging fra A til Å og tips til trimming for å dra ut litt ekstra. Det har klødd i fingrene etter å få skrudd på bilen lenge nå Så i forrige uke fikk jeg støpt gulv i garasjen slik at jeg fikk inn bilen i går for så å skru den i filler Legger ved noen bilder av framgangen Er veldig positivt overasket hvor bra denne bilen er for rust, er ikke en eneste rustflekk under hele bilen og bakakslingen var jo som ny da jeg tok den av trenger bare en vask Motoren er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Detta blir skikkelig bra.. oppgradere med skivebrems bak rekner eg med blir gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Dette blir flott:-)stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Ser nice ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Konge prosjekt:D liker jevli godt e30 me m50 å ikke minst me litt pustehjelp:D stå på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Kjekkt meg hyggelige tilbakemeldinger Jørgen: Ja, det skal byttes om til E30 M3 bakbremser og nav.. Kjøpte forresten forsterka bærearmer og E30 M3 nav av M3 Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hmm, kjem ikkje det eine staget rett over der fjøra skal stå? rekner med du kjører coilovers som har fjørbein då eller ? Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Blir coilovers bak og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Oppdatering for i dag og gårsdagen, legger ved bilder av fremmgangen: Motoren gikk ganske knirkefritt og få ut. M10B18 motor til salgs Forstillinga av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Satt på powerflex på bærearmene. Tannstag ifra E36 M3 på plass, må lage noge til der for å få koblet til opp til rattstammen. Forstillinga på plass med fjærbein, bremser og nav ifra E36 M3 3.2 Traversen shina opp og satt i powerflexforinger Travers og Differensial på plass, har også bytta diff foringa til powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Du kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Dette blir veldig bra og gjennomført Trur nok du kommer til å sitte med et bra glis når du bremser denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Bra proskjekt! Og den motoren så heftig lekker ut Hvor du hører til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Takker for de Er ikka lange biten unna deg Thune holder til på Karmøy Har vert litt i garasjen i dag og har blandt anna fått på kobling som passet mellom tannstage og rattstammen har og fått på plass mellomaksling ifra E36 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå