Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Jensa sin? hadde eg vert hjemme litt før kunne du jo ha tatt med til meg et v44 og div som han også hadde for salg :)

bra du fiksa deg kaross!

Kjøpte den av Jensa ja, hadde vi vist det tidligere så kunne vi gjort det ja.

Dette blir tøft. Litt mere racer stil over denne. Ser jo ut som det er bare og montere motor i denne er jo 5 bolt og bur allerede. Ser ut som ett kupp. Noe jeg trur har blitt enda råere er vist du har kjøpt deg m3 luke og tak kassett. Selger fine glassfiber deler på acm i sverige.=)

Takker! Er litt mere racing stil over det nå ja :) Er stort sett bare å sette motoren i, men er par småting som må forandres, er ikke servo på den nå så skal sette i 3.0 tannstang. Ellers er understelle veldig likt den andre, powerflex rundtom, 3.2 bærearmer og bremser fremme, komplett E30 M3 bakaksling med camberjustering. Eneste jeg er usikker på om jeg skal bytte er demperene, står på Fk-coilovers fremme og noe ukjent bak, er usikker på om jeg skal bruke K-sport coiloversene som jeg hadde på den andre, men blir vel å se først åssen det fungerer.

Skal bygges om resten og ja med bakluke og kassett får se om jeg tar det i vinter for nå skal det først kjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensa sin? hadde eg vert hjemme litt før kunne du jo ha tatt med til meg et v44 og div som han også hadde for salg :)

bra du fiksa deg kaross!

Kjøpte den av Jensa ja, hadde vi vist det tidligere så kunne vi gjort det ja.

Dette blir tøft. Litt mere racer stil over denne. Ser jo ut som det er bare og montere motor i denne er jo 5 bolt og bur allerede. Ser ut som ett kupp. Noe jeg trur har blitt enda råere er vist du har kjøpt deg m3 luke og tak kassett. Selger fine glassfiber deler på acm i sverige.=)

Takker! Er litt mere racing stil over det nå ja :) Er stort sett bare å sette motoren i, men er par småting som må forandres, er ikke servo på den nå så skal sette i 3.0 tannstang. Ellers er understelle veldig likt den andre, powerflex rundtom, 3.2 bærearmer og bremser fremme, komplett E30 M3 bakaksling med camberjustering. Eneste jeg er usikker på om jeg skal bytte er demperene, står på Fk-coilovers fremme og noe ukjent bak, er usikker på om jeg skal bruke K-sport coiloversene som jeg hadde på den andre, men blir vel å se først åssen det fungerer.

Skal bygges om resten og ja med bakluke og kassett får se om jeg tar det i vinter for nå skal det først kjøres :)

hvilke fk sitter det forran? om du bestemmer deg for å selge dem er eg inntr siden eg har komplett fk med papirer men med en defekt demper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spec på bilen du har henta da?

ser jo bur, store bremser og IC ved første øyekast

Er nevnt litt øverst på sida her.. så er kaross uten motor. Skal ta noe flere bilder når jeg har fått den krasja E30 utav garasjen. Skal ta ut motoren nå å få den vekk.

du må jo kjøpa vingå mi da :P solide, ikkje hole inni. desverre ikkje utholing t flapp. men thune her på forume monterte flapp på ei akoratt like uten problem. :)

Ja, om du har den på hylla til vinteren så kanskje de :) Men nå har det vert nok utlegg i det siste så lomeboka er så flat som eit A3 ark ;)

Da blir dette konge!! Pøs på med bilder. Skynt deg nå så blir det gatebil våler.!

Skynte meg skal jeg, men er deserre offshore på vålertreffet, men rudskogen da skal jeg være klar :) Du skal vel på våler du? Må få filma den råskapen din da :)

Rå E30 du har henta deg nå! Skikkelig racerstuk, snygg som faen! :-)

Takker dale :D E de noge frammgang me din? Har jo div. deler t salgs nå, bøttestolar, fullbur, 5 bolts understell ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vraket ut og gliset inn og tatt litt bilder :)

Dette er forresten en 320i 88.mod facelift, takluka er sveisa igjen, evo3 breddere som er enda litt bredere enn orig M3. Står på 10" felger bak med 275 dekk så skulle nå være bra med feste.

Dekka på siste bildet er slicks som jeg kjøpte med, blir vel helst brukt til dragrace.

yjv9j61zy5e0uux8ttco.jpg

szl305rd5oi2nlbfvoyw.jpg

ns95xwqte01o4uskx6bs.jpg

e17ggc2yewwp8oaepwaf.jpg

qcxn0w6wiums8v0lt75c.jpg

58xax9qdv5zswuhekiio.jpg

clb29cionjg6plc6v6f6.jpg

62hdgcyvscucgqkqjvpw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startec (heter vel noe annet til facelift) baklykter på denne, så blir den sjikkelig gangster svart :D

tror jeg må bli me Jon Arnold en dag å se på denne :)

har du noe annet gøy da, så kan vi jo bytte noe :P

Skal prøve og sote baklyktene først og se hvordan det blir. Må barra ta turen ja, nå reise eg på tirsdag så ska skru i heila mårå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å se denne på våler om 2 uker? :P:D

Ja, der hadde eg vert hadde eg berre hatt fri :?

Nye bilen ser übergrom ut! :D

Skulle hatt noen mørke/gule lykter og et nytt ratt :wink:

Hva har sittet under panseret på den tidligere?

Takker :) Skal kjøpe mørke lykter fremme med tiden og skifte til orginale speiler liker ikke de som sitter på nå. Ratt har jeg, fikk bare ikke med de som sto i bilen fra før, sto en M20 med 600 gamp i denne før :)

ja nå er det vell bare og hive inn gammel motoren da ? :)

Er så og si bare det :) Kunne hatt den oppe å gått i løpet av noen dager om jeg hadde vilt, men venter fortsatt på noen deler som bunnpanne og radiator. Så reiser jeg på jobb nå så skjer lite her 2 uker fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...