Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det var en fin pris jeg. Virker som at kvaliteten er meget bra til bruken, tror jeg skal bestille en slik en. :)

Kvaliteten er meget bra. Jeg har fem sånne kameraer, handlet de direkte ifra hovedkontoret i Cailifornia med litt ekstra stash (Gopro.com)

Mine har falt av i 130-150km/t 3 (tre) ganger og ennå gått da jeg har funnet de på bakken (Blir ganske spenstige stilbilder når du kjører filmen i slow motion i etterkant :lol: ) En kompis av meg tok balltre og smelte til sitt kamera i fylla engang. Det stoppet dog, men funket fint etterpå. Det ene mitt falt ut gjennom et knust vindu og tok seg en god luftetur ut i skogen, men det var fint etterpå, og filmen gikk. Sykt kaller jeg det :)

Sjekk 3:30 og utover her..

Største problemet er lyden, og om du skal montere den inboard (i kupeen) anbefaler jeg å ta det ut å sette det på tripod feste (kan skaffes på eyeofmine.com). De du monterer utvendig på bilen burde ha det åpne baklokket, ellers blir det fort klingring i lave hastigheter og sterkt vindsus i høye.

Anbefaler deg å handle enten 16GB eller 32GB SD kort, siden de fort fylles opp i HD kvalitet. 16GB har jeg i alle mine, og funker greit ennå.

Skulle anbefalt deg ekstra batteri også, men de er rett rundt hjørne med utvidede batterypacks, som er enda bedre, så hadde avventa litt.

Men, nå - ON topic :)

Du har iallefall henget skikkelig i stroppen Rayman! Får vi se deg på Rudskogen i juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nok se han, vis ikke får du bare plinge på. Så skal jeg komme og skru jeg og!:D

åssen datasprut har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips oddis! De tåler en del då ja det er jo vel å bra! Skal bestille ekstrautstyr, men tenkte jeg skulle vente til det store batterie kom ut og LCD skjermen. Hmm nå vet jeg ikke om den kapslingen med hull i følger med pakken min.. må sjekke!

Rudskogen skal jeg!! Hadde kanskje vert ferdig også nå om ikke transportbransjen hadde hatt streik så det tar jo dobbelt så lang tid nå som normalt med å få pakker, venter fremdeles...

Målet er faktisk banekjøring lokalt her på reve-banen i stavanger 13.Juni Regner med å være ferdig med bilen til da, men det er heller liten sansynlighet at jeg får mappet den til da.

atlis: hehe, er ikke tia det står på her er deler som mangler! :) Men er egentlig bare noen ekstra vifter, hydr håndbrekk og an fittings til fuel catchtanken, så kan egentlig utsette det å få mappa bilen så kan jeg koble den opp i ettertid. Skal kjøre en 15" Spal vifte som trykker og to 9" vifter som suger så håper det kommer til å holde :)

Kjører med SM4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besto oppkjøring i dag ja :)

Fikk radiator i posten i dag så har montert den å vifte, satt også i en 65graders termostat så får se hvordan det funker. Skal få låne meg eit alu tig apparat i morgen så jeg kan få lage til nye trykkrør. Så er det å lage til ny sidepipe å legge opp bensinsystemet så blir det start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...