Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Dysene er 990cc så skal nå få plenti med fuel, har ikke sjekka om alle fungerer skikkelig, men de er jo nye da.. Hvordan tester jeg det da? Ta opp dyserailen og sette en stripe med dopapir under og kinne å se om det kommer sa likt fuel ut alle dysene?

Har bensintrykkmåler på btr, men vi glemte og sjekke om bensintrykket fallt når tenningsbanken kom!

Har funnet en lekasje i pakningen til innsugsmanifoilen på ene sylinderen, men vet ikke hvor mye dette har og si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er vel på tide med en oppdatering her.. Bilen har vert kjørbar noen uker nå og jeg har hatt prøveskilt og fått kjørt en del. Ser ut som alt virker som det skal, eneste jeg har mått gjøre er å forsterke midtfeste til mellomakslingen da det knakk av. Ellers synst jeg demperene er greie nok bilen er stiv, men ikke for stiv så kommer nok til å beholde de foreløbig.

Ellers er planene for bilen fremover å montere hydr håndbrekk, montere bensin catch og bytte wg til en 60mm PPF og sveise om større utløp fra grenrør til wg. Etter dette så skal bilen i benken igjen og mappes ferdig. Klarer desverre ikke dette til Gatebil Rudskogen så jeg blir ikke å se der med bilen.. Får heller ta turen på Septembertreffet!

Noen nye bilder jeg tok her en dagen :)

1y0lh9mo32bwyztr7ejh.jpg

c207dcl9x4gir615n50u.jpg

c059xftbvb2ot3tf1ray.jpg

9xembghdu5ud2aj6iyto.jpg

egzx7rn929a0tgzwejvr.jpg

5qnpsf7xroqatmftj5xe.jpg

jg5k3hlwcmbl8ojsbivr.jpg

lli323oyexph3u7cphdf.jpgv

bqhuu01ptvigjap13cqe.jpg

q5d9qruaycj897789q27.jpg

3w3psov2dkdrxxxom0u7.jpg

xgl41hfb6nvxec1tlckh.jpg

smmtuyeynp6x31te2wuh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige bilde ! Er det godt å ha rattet så høgt i forhold til stolen ? lure på om eg må senke rattstammen litt på min etter montering av sabelt stoler, og eg er 197 cm høg ;)

Rattet ser kanskje høyt ut, men er senka rundt 10cm fra orginal så er perfekt til meg nå på 180cm.. om du er så høy trenger du vel kanskje ikke å senke det såpass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...