Bogen. Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg har ei e36m3 5-trinns kasse som bare ligger her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg har ei e36m3 5-trinns kasse som bare ligger her.. du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Har lest igjennom hele tråden din nå, og er overrasket over hvor bra dette ble tilslutt! Bilen, fargen, dekalene, og motoren. Alt ble stort sett perfekt i mine øyne! STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Har lest igjennom hele tråden din nå, og er overrasket over hvor bra dette ble tilslutt! Bilen, fargen, dekalene, og motoren. Alt ble stort sett perfekt i mine øyne! STÅ PÅ! X1!! vilt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Har lest igjennom hele tråden din nå, og er overrasket over hvor bra dette ble tilslutt! Bilen, fargen, dekalene, og motoren. Alt ble stort sett perfekt i mine øyne! STÅ PÅ! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 NO vart den rasarbil no!! Dette gjorde susen!!Eg er ikkje fan av matt svart men når klistera kom på blei det konge!! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Burde vert en "LIKER" knapp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Så deg på gatebil idag! Men hvorfor bare en runde tidlig på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Så deg på gatebil idag! Men hvorfor bare en runde tidlig på dagen? Hadde noen småproblemer så måtte på banen en runde for å finne utav det Fant utav at jeg hadde noen tette dyser så fikk fiksa det ganske kjapt før det var ut på banen igjen Har fått kjørt masse i dag føler jeg å gleder med til å være med på breisladden i morgen om været tillater det. Med noen clutchproblemer så kjører jeg på 1bar, men det er hvist nok Selv om den ikke henger helt med oppe på øverste turtallet så går det greit. Kjører til det smeller Om noen har knipset noe bilder så legg gjerne ut! Skål! Nå er det fest!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Skjønner Bilen din er vanvittig rå ihvertfall! Bedre irl enn på bilder Du som gikk å holdt rattet inne på depot etter drifting pro? Rundt når gatebilfrikjøringa var? Isåfall, hvordan i svarte har du råd til det? Edit: Drikk med måte, må være klar til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Råd til å holde et ratt i depoet ? henger ikke med.... Så bilen utpå en runde ellers så jeg lite..holder til i bussen/teltet med gul og orange evo(gamle depoet) SKÅÅÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg syns han så ung ut, derfor spør jeg hvordan han har råd til å ha så dyr bil.. Ble kanskje litt rotete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hvor står denne parkert på rudskogen, altså i depo? Finner den faan ikke, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hvor står denne parkert på rudskogen, altså i depo? Finner den faan ikke, noen som vet? Den sto vell i kø til breisladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Den sto vell i kø til breisladden Sto den i kø til breisladden fra torsdag til søndag? Fikk se den på litt nærmere hold påvei heim, kjørte forbi den på e18:) Tommeln opp fra meg rayman;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå