Steven Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Mener å huske at GS bildeler henta 40-50hk ekstra med en slik vann til luft cooler.. Nautiluz har vel samme oppsett på sin, og henta vel ut like mye Ja, men det er vel sammenlignet med å kjøre uten noe form for kjøling på lufta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hmm.. Godt mulig Husker ikke helt eksakt, men var vel med og uten IC ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Mener å huske at GS bildeler henta 40-50hk ekstra med en slik vann til luft cooler.. Nautiluz har vel samme oppsett på sin, og henta vel ut like mye Joda, mot å ikke ha kjøler i det hele sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Blir ikke noe vann til luft her i gården, det gode gamle oppsette får duge. Leste litt på det å det er som steven sier at det er ikke mye å hente på det for min del hvist det er noe i det hele tatt.. Vann til luft er bedre i de fleste tilfeller, men ved kjøring på bane i høye hastigheter blir de utkonkurert av luft til luft cooler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Fan, der har du fått deg CAE shifter du!!! Nice!! Hihihih håper den er verdt pengene Den er hvert HVER eneste krone. Jeg er viiiiilt begeistret for min. Såpass at jeg puttet den i modellbilskapet til utstilling midlertidig.. Den vogna di blir vanvittig kompromissløs, gleder meg til å se den i aksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Fan, der har du fått deg CAE shifter du!!! Nice!! Hihihih håper den er verdt pengene Den er hvert HVER eneste krone. Jeg er viiiiilt begeistret for min. Såpass at jeg puttet den i modellbilskapet til utstilling midlertidig.. Den vogna di blir vanvittig kompromissløs, gleder meg til å se den i aksjon... Heheh! Har tatt den frem å studert den over lengre tid i eit par anledninger jeg også =D Utrolig bra finish på disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Hva koster slik shifter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 kom på 6500,- totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 http://cae-racing.de/ Shifter 587,39 euro eksl. tysk moms. Pluss 50 euro i frakt. Så tilkommer tollbehandlingsgebyr og norsk moms. Non-EU kunder må handle via e-mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 http://cae-racing.de/Shifter 587,39 euro eksl. tysk moms. Pluss 50 euro i frakt. Så tilkommer tollbehandlingsgebyr og norsk moms. Non-EU kunder må handle via e-mail. Jeg kan skaffe slik shifter med kun frakt innenfor tyskland om noen er intrisert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Lenge sia oppdat her no!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Må jo på jobb av og til så da er det litt langt å pendle til garasjen Begynner vel å skje ting om en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Må jo på jobb av og til så da er det litt langt å pendle til garasjen Begynner vel å skje ting om en ukes tid Hehe, da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Jeg har vannavkjølt IC på min hvordan det funker i forhold til luft til luft vet jeg ikke. Men at vannet blir varmere etter lengre en kjører sier seg jo selv at det ikke blir. Fordelen med vannavkjøling er jo at en kan plassere radiatoren der det er plass (i e92 m3 er ikke mye plass) og at en får kortere rør fra turbo/kompressor til innsug. Jeg har også metanol kit på min, blir spennende å se hvordan dette funker mot sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå