Rayman Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Ting skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Du er ikkje sein med å hive deg rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Niiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Du er flink rayman Blir absolutt bra detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Takker Er bare å hoppe i det Nupen1 Fikk gjort litt til før kvelden! Fikk lagd fester til radiatoren, litt flax an det beiste av den kassa faktisk går an å få ut og inn i det lille E30 bagasjerommet.. Stemningsbilde fra garasjen Har ikke sveisa noe særlig aluminium før, men det kommer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 skal du lage en kappe over hullet og opp på framsida av radiatoren som fører lufta gjennom? eller stoler du på at vifta klarer å suge lufta gjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Rå bil dette! Har virkelig sansen for oppgraderingene du gjør Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 skal du lage en kappe over hullet og opp på framsida av radiatoren som fører lufta gjennom? Stemmer, blir gjort i morgen så bilder kommer Rå bil dette! Har virkelig sansen for oppgraderingene du gjør Mvh Takk for det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ser bra ut! Har du kjøpt deg mitec tig? Syns jeg skimter den i bakrunnen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ikke mye plass til bagasje og di, men fint arbeid da Plasserer du radiatoren i bagasjerommet for å få bedre plass til ic, etc? Eller skal du kjøre rallycross? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Ser bra ut! Har du kjøpt deg mitec tig? Syns jeg skimter den i bakrunnen:) Er Mitec ja funker fint det Har lånt det av broderen Ikke mye plass til bagasje og di, men fint arbeid da Plasserer du radiatoren i bagasjerommet for å få bedre plass til ic, etc? Eller skal du kjøre rallycross? Gjør det fordi det ikke er plass til en brukendes radiator fremme der, har hatt problemer med at den går for varm. Det var helst på tomgang den blir varm, skal bli herlig å slippe å tenke mer på den saken! Er vel heller ikke eit minus å få flytta litt vekt bak, blir nermere 50/50 vektfordeling nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Dette ble hardcore! Liker arbeidet du gjør. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 ikke dumt det der, har du bestemt deg for hvilken vannpumpe du skal bruke? legger du rørene inni eller under bilen? stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ser bra ut! Har du kjøpt deg mitec tig? Syns jeg skimter den i bakrunnen:) Er Mitec ja funker fint det Har lånt det av broderen Det er ikke Mitec Raymond, det er Rujac men det er samme maskinen bare solgt av andre kinafolk. Virkelig et kupp det kjøpet der. Kosta meg rundt 6lapper ferdig levert med moms fra kina/ebay for 2 år siden. Da med 2sett tig slangepakker(har en vannavkjølt på lur), fotpedal, maske og diverse tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Takker folkens Ja, jeg har kjøpt Meziere vannpumpe ealoken. Har tenkt å gå under bilen med rørene. Ja, var verdt hver krone det apparate Steven. Eg trege ikkje på at du kjøpte det hehe Kassen som skal føre lufta videre inn i radiatoren er nesten ferdig, skal bare lage noe fester så er den helt done. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå