Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Rått stuk på denne nå nå! Blir vel uten skilter, ellers får du lett lensmannen etter deg ;)

Tror han kan se langt etter skilter, karosseriet er jo svensk :P

Hmm, Svensk er jo litt uvanlig da. Ganske sikker på at mitt karrosseri er Tysk elns :D

HE-HE! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir ikke mye hvite skilter å se på denne, men får heller se om det blir noe reaksjon fra lensmannen når jeg har røde skilter på den ;)

Takk for hyggelige kommentarer :)

bmwp0wer:

Må nesten se de ann med Våler, blir sånn 50/50 kjangs at jeg dukker opp. Bakruta er også kjøpt fra plastics4performance :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
fram side ruten da ? :)

Alle ruter er kjøpt fra plastics4performance

Oh lord, den flappen der er virkelig et kapittel for seg selv. Flott bygg, syntes helheten er ganske heftig på denne tralla ;)

Stå på! Håper på noen flott bilder og kanskje litt video når denne flytter seg igjen :)

Er en film her om du ikke har sett den

http://vimeo.com/26812478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del prøveskilt på den å det er jo lov så lenge bilen er i forskriftsmessig stand å så lenge det er originalt bilbelte å håndbrekk. Har ikke blidt stoppa, men har truffet på politiet der de har hatt veldig god anledning til å ha stoppa meg, men de har bare sett på bilen med noen store øyer til nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tenkte jeg på for noen dager siden, og lette febrilsk etter bilder både på pcen og på nettet men klarte ikke å finne noe :S men så dukker tråden plutselig opp rett foran meg, det liker jeg! :D

Utrolig gromt bygg du har fått deg! noe utenom det vanlige det her! mildt sagt misunnerlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil høre motorlyyyd!! :D

men hvordan er det med slike biler og prøveskilt? går onkel blå helt bananas da?

+1, last opp film uten musikk! :)

Da får det bli ny film denne sesongen med mindre musikk :D

Denne tenkte jeg på for noen dager siden, og lette febrilsk etter bilder både på pcen og på nettet men klarte ikke å finne noe :S men så dukker tråden plutselig opp rett foran meg, det liker jeg! :D

Utrolig gromt bygg du har fått deg! noe utenom det vanlige det her! mildt sagt misunnerlig!!

Hehe takker :) Skal bli gøy med kjøring i år med alle oppgraderingene å en clutch som henger med slik at jeg kan få kjørt på "normalt" ladetrykk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...