Thunegutt Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Rått stuk på denne nå nå! Blir vel uten skilter, ellers får du lett lensmannen etter deg Tror han kan se langt etter skilter, karosseriet er jo svensk Hmm, Svensk er jo litt uvanlig da. Ganske sikker på at mitt karrosseri er Tysk elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Rått stuk på denne nå nå! Blir vel uten skilter, ellers får du lett lensmannen etter deg Tror han kan se langt etter skilter, karosseriet er jo svensk Hmm, Svensk er jo litt uvanlig da. Ganske sikker på at mitt karrosseri er Tysk elns HE-HE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 fy f*** for en flipp det va på vingen din blir du å se på våler treffe imai da? hvor fikk du kjøp bakruten ? mvh jakob henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hehe, blir ikke mye hvite skilter å se på denne, men får heller se om det blir noe reaksjon fra lensmannen når jeg har røde skilter på den Takk for hyggelige kommentarer bmwp0wer: Må nesten se de ann med Våler, blir sånn 50/50 kjangs at jeg dukker opp. Bakruta er også kjøpt fra plastics4performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 fram side ruten da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 fram side ruten da ? Alle ruter er kjøpt fra plastics4performance Oh lord, den flappen der er virkelig et kapittel for seg selv. Flott bygg, syntes helheten er ganske heftig på denne tralla Stå på! Håper på noen flott bilder og kanskje litt video når denne flytter seg igjen Er en film her om du ikke har sett den http://vimeo.com/26812478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 jeg vil høre motorlyyyd!! men hvordan er det med slike biler og prøveskilt? går onkel blå helt bananas da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Har hatt en del prøveskilt på den å det er jo lov så lenge bilen er i forskriftsmessig stand å så lenge det er originalt bilbelte å håndbrekk. Har ikke blidt stoppa, men har truffet på politiet der de har hatt veldig god anledning til å ha stoppa meg, men de har bare sett på bilen med noen store øyer til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 har ikke orginalt bilbelte eller håndbrekk, har det så mye og si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Da har di iallefall nok på deg til å ta prøveskiltene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 jeg vil høre motorlyyyd!! men hvordan er det med slike biler og prøveskilt? går onkel blå helt bananas da? +1, last opp film uten musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Denne tenkte jeg på for noen dager siden, og lette febrilsk etter bilder både på pcen og på nettet men klarte ikke å finne noe :S men så dukker tråden plutselig opp rett foran meg, det liker jeg! Utrolig gromt bygg du har fått deg! noe utenom det vanlige det her! mildt sagt misunnerlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 jeg vil høre motorlyyyd!! men hvordan er det med slike biler og prøveskilt? går onkel blå helt bananas da? +1, last opp film uten musikk! Da får det bli ny film denne sesongen med mindre musikk Denne tenkte jeg på for noen dager siden, og lette febrilsk etter bilder både på pcen og på nettet men klarte ikke å finne noe :S men så dukker tråden plutselig opp rett foran meg, det liker jeg! Utrolig gromt bygg du har fått deg! noe utenom det vanlige det her! mildt sagt misunnerlig!! Hehe takker Skal bli gøy med kjøring i år med alle oppgraderingene å en clutch som henger med slik at jeg kan få kjørt på "normalt" ladetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Oppdatering neste side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå