Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Litt motgang har det vært de siste dagene, men det ble oppstart tilslutt :)

Er ferdig med det meste nå, radiator oppsettet fungerer bra på tomgang iallefall må bare få testet det ut på litt hardkjøring. Har kjøpt de nye drift coiloversene til k-sport med opp/ned dempere bak gleder meg til å få testet ut de på skogen :)

jsautv1by6rcacs0f8z5.jpg

dtajs9d75o45r0rdm21j.jpg

t0qa21buhp7goky0a1k8.jpg

sdp3dhemcx3o55xfkqp8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig lekkert! du gir meg ekstremt lyst til å få til noe liknende, hadde jeg bare hatt kunnskapen :P dashbordet så jo supertøft ut! hjalp veldig å flocke det!

Takker for det, er bare å starte å bygge det :) Hadde ikke noe kunnskap jeg heller når jeg begynte med prosjektet, er utdannet elektriker.. Har mange mange timer på forum å lest der jeg har sett og lært av andre før jeg har utført ting i praksis. Så får håpe andre kan se og lære litt av denne prosjektråden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen av du har solgt gamlevinga til en "bekjent" av meg... han dukka iallefall opp med en matt svart vinge med monster-merker på sidene av vingen, så synes stilen var litt kjent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsjukt rått ;) Du har faenmeg fått gangen på bilbygging nå

Takker for det :)

Har på følelsen av du har solgt gamlevinga til en "bekjent" av meg... han dukka iallefall opp med en matt svart vinge med monster-merker på sidene av vingen, så synes stilen var litt kjent :P

Kunne jo vært meg det, men min ligger i kjelleren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...