Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt motgang har det vært de siste dagene, men det ble oppstart tilslutt :)

Er ferdig med det meste nå, radiator oppsettet fungerer bra på tomgang iallefall må bare få testet det ut på litt hardkjøring. Har kjøpt de nye drift coiloversene til k-sport med opp/ned dempere bak gleder meg til å få testet ut de på skogen :)

jsautv1by6rcacs0f8z5.jpg

dtajs9d75o45r0rdm21j.jpg

t0qa21buhp7goky0a1k8.jpg

sdp3dhemcx3o55xfkqp8.jpg

Skrevet

Dette var virkelig lekkert! du gir meg ekstremt lyst til å få til noe liknende, hadde jeg bare hatt kunnskapen :P dashbordet så jo supertøft ut! hjalp veldig å flocke det!

Skrevet
Dette var virkelig lekkert! du gir meg ekstremt lyst til å få til noe liknende, hadde jeg bare hatt kunnskapen :P dashbordet så jo supertøft ut! hjalp veldig å flocke det!

Takker for det, er bare å starte å bygge det :) Hadde ikke noe kunnskap jeg heller når jeg begynte med prosjektet, er utdannet elektriker.. Har mange mange timer på forum å lest der jeg har sett og lært av andre før jeg har utført ting i praksis. Så får håpe andre kan se og lære litt av denne prosjektråden også :)

Skrevet

Har på følelsen av du har solgt gamlevinga til en "bekjent" av meg... han dukka iallefall opp med en matt svart vinge med monster-merker på sidene av vingen, så synes stilen var litt kjent :P

Skrevet
Sinnsjukt rått ;) Du har faenmeg fått gangen på bilbygging nå

Takker for det :)

Har på følelsen av du har solgt gamlevinga til en "bekjent" av meg... han dukka iallefall opp med en matt svart vinge med monster-merker på sidene av vingen, så synes stilen var litt kjent :P

Kunne jo vært meg det, men min ligger i kjelleren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...